Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@11:21:18 GMT

روز پرحادثه ترافیکی در گرگان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۰۴۸۵

روز پرحادثه ترافیکی در گرگان

سرهنگ عباس مهاجربسطامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اولین حادثه که عصر روز گذشته در جاده ناهارخوران رخ داد، پنج دستگاه خودرو سواری با هم برخورد کرده و در نتیجه آن سه نفر مصدوم شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو پارس که با سرعت بالا در مسیر جنوب به شمال در حرکت بود به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با عابر پیاده از مسیر منحرف و با چهار دستگاه خودرو سواری تصادف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که یک نفر به صورت سرپایی در محل تحت درمان و 2 مصدوم دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.
رییس پلیس راهور گرگان گفت: همچنین حوالی ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته در بزرگراه شهید کلانتری گرگان یک دستگاه پژو 206 در حین حرکت دچار حریق شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از بروز خسارت جلوگیری شد.
مهاجربسطامی خاطرنشان کرد: در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد.
وی بیان کرد: همچنین در حدود نیم ساعت بعد از این حادثه، یک دستگاه خودرو وانت پیکان در خیابان شهید بهشتی دچار حریق شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشان حریق خاموش شد.
از ابتدای سال تاکنون 32 نفر در سوانح رانندگی شهر گرگان جان خود را از دست دادند که 50 درصد این فوتی ‌ها در محور کمربندی گرگان و بیشتر آنها مربوط به عابر پیاده بود.
/30913014
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پژو خودرو شهید بهشتی مراکز درمانی وسیله نقلیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان