Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@22:45:23 GMT

دستگیری دو قاچاقچی عتیقه در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۰۶۰۴

دستگیری دو قاچاقچی عتیقه در لرستان

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛سردار حاجی محمدمهدیان نسب در جمع خبرنگاران گفت : ماموران پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی و یگان حفاظت میراث فرهنگی استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو نفر در امر خرید و فروش عتیقه جات در خرم آباد بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

اوخاطر نشان کرد : ماموران طی چند شبانه روز اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی در بازرسی از منزل متهمان متخلف 70 قطعه انواع اشیا فرهنگی و تاریخی عتیقه شامل کاسه ، النگو و تک پوش ، سکه ، جام و خنجر ، مشربه و زنگوله مفرغی دارای قدمت تاریخی را کشف و دو نفر دستگیر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان  با بیان این که کارشناسان ارزش عتیقه جات کشف شده را 8 میلیارد ریال اعلام کردند گفت : دو نفر قاچاقچی با تشکیل پرونده زاهی مراجع ذی صلاح شدند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خرید و فروش فرمانده انتظامی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز عتیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • این بار کسی جیمی‌جامپ را بغل نکرد | دستگیری جیمی جامپ در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد