Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته در خبرگزاری وابسته به آموزش و پرورش، خبر از یک انتصاب در آموزش و پرورش اعلام شد که هیچ خبری به طور رسمی در پورتال این وزارتخانه منتشر نشد و حتی پورتال این وزارتخانه از دسترس خارج شد.

در این خبر آمده بود که با حکم وزیر آموزش و پرورش، امیرعلی نعمت‌اللهی که معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش است، به عنوان «قائم‌مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی» وزارت آموزش و پرورش منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پُست به این معنا بود که مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و دفتر وزارتی این وزارتخانه در هم ادغام شده‌اند.

نکته جالب اینکه در فضای مجازی از سرنوشت نامعلوم شاپور محمدزاده مدیرکل دفتر وزارتی و مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی این وزارتخانه خبر داده بودند؛ البته تلفن نظری هم از دسترس خارج شده بود.

اما نکته جالب تر اینکه عصر روز گذشته و باز هم در سکوت خبری و در حالی که پورتال وزارت آموزش و پرورش هیچ خبری را بارگذاری نکرده بود، در برخی سایت‌ها از انتصاب۳ مدیر جدید در وزارت آموزش و پرورش، خبرهایی منتشر شده است.

در این اخبار آمده بود، «شاپور محمدزاده» که پیش از این مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بود به عنوان مشاور و دستیار ارشد وزیر آموزش و پرورش منصوب شده است؛ «منصور اردستانی» در حکمی جدید مدیرکل حقوقی و املاک آموزش و پرورش شده است و «بهروز امیدی» جای اردستانی را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری گرفته است.

انتشار این اخبار در شرایطی است که دستگاه عریض و طویل تعلیم و تربیت، هیچ واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که نیمی از طبقه چهارم ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش به مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اختصاص دارد، این سکوت خبری معنای بسیاری پیدا می‌کند و اعتراض بخش‌های مختلف را به اتفاقات اخیر نشان می‌دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش وزارتخانه معاون وزیر آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش روابط عمومی فضای مجازی تلفن آموزش و پرورش سر و صدا فضای مجازی معاون وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر «علی مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:فعالیت‌های دولت مردمی سیزدهم در موضوع مدرسه سازی جای قدردانی ویژه دارد.

وی افزود:استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های نیازمند به توجه در موضوع فضای آموزشی است که خوشبختانه با آغاز دولت مردمی سیزدهم و عنایت و توجه ویژه سازمان نوسازی کشور و همچنین استاندار آذربایجان غربی در ۲ سال اخیر یک هزار و ۳۴ کلاس درس به مجموع کلاس‌های درس و فضا‌های آموزشی استان اضافه شده و بیش از یک هزارو ۸۰۰ کلاس درس نیز در حال ساخت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت:نیاز استان آذربایجان‌غربی در موضوع کلاس‌های درس و رسیدن به متوسط کشوری، تعداد ۵ هزار کلاس درس است که امیدواریم با شروع نهضت مدرسه سازی در استان و توجه مسئولین استانی و کشوری، در آینده‌ای نزدیک به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد:مهندس رحمانی از نیرو‌های متعهد و کاربلد استان آذربایجان‌غربی بودند و در زمان حضورشان در سازمان نوسازی مدارس استان، منشأ فعالیت‌ها و برکات مهمی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افزود:امیدواریم مهندس صدقی نیز با روحیه جهادی وارد میدان شده و در مسیر توسعه فضا‌های آموزش و پرورش استان گام بردارد.

مطهری گفت:موضوع تحول در آموزش و پرورش نیازمند ۳ عنصر محتوا، فضای آموزشی و تجهیزات و نیروی انسانی است و برای رسیدن به نقطه آرمانی در این موضوع باید به همه این موارد و عناصر توجه کافی و وافی صورت پذیرد.

در پایان این مراسم، با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان و مدیران مرتبط، «پیام صدقی» به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان‌غربی معرفی و از خدمات «قهرمان رحمانی» مدیرکل قبلی این مجموعه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است