Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@04:49:47 GMT

سلفی مرگبار پسر دانشجو در بالای صخره

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۰۸۴۶

سلفی مرگبار پسر دانشجو در بالای صخره

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وسوسه‌ی گرفتن سلفی موجب مرگ یک دانشجوی پسر شد. این جوان ۲۰ ساله بعدازظهر روز جمعه حین گرفتن سلفی در بالای صخره‌های موهر در کوکلر ایرلند به پایین سقوط کرد و در دم جانش را از دست داد. این صخره‌ها یکی از پربازدید‌ترین مکان‌های گردشگری در ایرلند به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی جوان که هویتش اعلام نشده، غیرایرلندی بود که در دوبلین زندگی می‌کرد و در حال تحصیل بود. بنا بر گزارش ایندیپندنت قربانی یک جوان هندوستانی بود. گروه‌های اورژانس و نجات بلافاصله در محل حاضر شدند اما تلاش برای نجات قربانی بی نتیجه ماند. سخنگوی تیم امداد در این باره گفت: «ساعت ۳ بعدازظهر بود که گزارش سقوط یک مرد جوان از بالای صخره را دریافت کردیم. بلافاصله در محل حادثه حاضر شدیم اما تلاش‌ها برای نجات مرد جوان ناکام ماند. چیزی نمی‌توان گفت؛ این حادثه یک تراژدی بود که برای این جوان و خانواده‌اش رخ داد.»

جسد قربانی توسط گارد ساحلی از داخل آب به ساحل و سپس توسط هلیکوپتر به دوبلین منتقل شد و قرار است کالبدشکافی روی جسد انجام شود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس ایرلند در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

سقوط مرگبار دانشجو از بالای صخره!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایرلند وحشتناک ترین ها حوادث سلفی مرگبار سلفی گرفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت

ایسنا/گلستان سقوط از بلندی‌های آبشار «لوه» در شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان طی چند روز اخیر و برای دومین بار و پس از مرگ جوان ۲۹ ساله تهرانی، این‌بار جان بانوی ۵۰ ساله از اهالی شهرستان «سبزوار» استان خراسان شمالی را گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل  از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، بر اثر این حادثه ناگوار که عصر جمعه رخ داد، بانوی ۵۰ ساله از اهالی سبزوار پس از سقوط از بلندی‌های آبشار لوه و به علت شدت صدمات وارده، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان درباره این حادثه گفت: پس از گزارش سقوط از بلندی‌های آبشار لوه، بلافاصله سه تیم با ۶ نیروی امدادی به همراه تجهیزات لازم از پایگاه این نهاد در سه راهی «گالیکش - تنگراه» و با ۲ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

قاسم غریب آبادی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پس از چند ساعت تلاش و انتقال متوفی به بالا دست و مکان امن، جسد وی را به عوامل اورژانس ۱۱۵ و انتظامی تحویل دادند.

وی یادآور شد: ۱۱ اردیبهشت ماه امسال هم یک جوان ۲۹ ساله اهل استان تهران، بر اثر سقوط از بلندی‌های آبشار لوه جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است، آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاهی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت