Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از آغاز اجرای طرح نظارت بر تورهای زمستانه با بازدید از ۱۵ دستگاه اتوبوس گردشگری به مقصد کویر در میدان آرژانتین خبر داد. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ اجتماعی محیط زیست سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران اظهار داشت: استفاده از راهنمای گردشگری دارای مجوز، همراه داشتن بیمه مسافران و برگه قرار داد با مسافر از جمله مواردی بود که با جدیت مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحنه‌های جنگ مار و لک لک که دیگر تهرانی‌ها نمی‌بینند/ ماجرای جغد تنهای میدان مشقشب‌های آرژانتینی «تهران» + تصاویر

علیمحمدی با اعلام اینکه در اولین مرحله از بازرسی‌ها خوشبختانه سلامت فنی تمام تورها مورد تایید قرار گرفت، افزود: موارد فنی در  زمان بندی حرکت و راهنمایی مسافران مشاهده شد که به صورت مکتوب به مدیر دفاتر خدمات مسافرتی تذکر داده خواهد شد.

معاون گردشگری استان تهران از شهروندان خواست تا تورهای خود را فقط از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز خریداری کنند و از واریز وجه به حساب افرادی که خود را مجری برگزاری تور در شبکه‌های اجتماعی معرفی می کنند خودداری کنند.

چرا ایران حتی یک موزه گردشگری ادبی نداردمردم باید در زمان چالش‌های اقتصادی سفر ارزان بروند/ دولت مسافرت را در بسته خانوار بگنجاندچرا ایران نباید مقصد ارزان سفر معرفی شود/ چگونگی درآمدزایی از گردشگران خارجی

انتهای پیام/

R1014143/P/S2,23,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گردشگری سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد