Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی گفت: اساسنامه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهوری کشورمان، ابلاغ شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ سوم دیماه ۹۷ از سوی رییس جمهوری کشورمان که رییس این شورا نیز هست، ابلاغ شد، گفت: این اساسنامه دارای یک مقدمه، سه فصل، 20 ماده و 4 تبصره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اساسنامه ستاد عالی فرهنگی هنری مساجد کشور در جلسه 807 شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه 97 به تصویب این شورا رسیده بود.

 

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار کرد: با ابلاغ اساسنامه این ستاد در سوم دی ماه 97 از سوی رییس‌ جمهوری کشورمان، مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1371 درباره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منسوخ می شود.

 

ارزانی در ادامه با تشکر ویژه از دکتر سیدعباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای تصویب و ابلاغ اساسنامه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تلاش‌های بسیاری کرده است، گفت: آقای وزیر ساعت 8 و پنج دقیقه امروز (16 دی‌ماه) شخصا با بنده تماس گرفتند و فرمودند به دلیل دغدغه ویژه‌ای که شما برای تصویب و ابلاغ اساسنامه داشتید تصمیم گرفتم شخصا و در این ساعت از روز خبر ابلاغ این اساسنامه را به شما برسانم.

 

وی ادامه داد: با ابلاغ اساسنامه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برنامه‌های این ستاد و کانون‌های فرهنگی هنری منسجم‌تر می‌شود.

 

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خاطرنشان کرد: شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که در سال گذشته و پس از 25 سال، تشکیل شد پس از ابلاغ این اساسنامه بیش از گذشته می‌تواند موجب هم‌افزایی همه دستگاه‌های عضو این شورا شود.

 

ارزانی گفت: ما با ابلاغ اساسنامه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می توانیم از ظرفیت ائمه جمعه، مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها، بسیج، ادارات اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، استانداران و همه دستگاه‌ها و اشخاص عضو شورای هماهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور ارتقای نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور استفاده کنیم.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه با ابلاغ اساسنامه این ستاد شاهد انسجام بیشتری در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواهیم بود، اظهار کرد: مهمترین دستاورد تصویب و ابلاغ اساسنامه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، هویت‌بخشی به این کانون‌ها است.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل مراجع و علماء اصفهان بارش برف خبرگزاری شبستان شیراز مراجع دیدار با مراجع کلیسا ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول