Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی ظهر یک‌شنبه در حاشیه بازرسی از برخی صنوف و کارگاه‌های تولید محصولات لبنی مهدی‌شهر در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه کارگاه‌ها، مراکز تولید مواد غذایی، رستوران‌ها در حوزه این دانشگاه رصد و پایش می‌شود، ابراز داشت: این بازرسی‌ها به‌منظور ارتقا سلامت جامعه صورت می‌گیرد که بر این اساس دو کارگاه غیرمجاز تهیه و پخش فراورده‌های لبنی در مهدی‌شهر شناسایی و پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در بازرسی از این واحدها ۹۰۰ کیلوگرم فراورده لبنی فاقد ارزش مصرف در مهدی‌شهر معدوم شد، اضافه کرد: این پرونده در دست پیگیری است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه در پی گزارش‌های مردمی پس از دریافت حکم قضایی این دو کارگاه پلمپ شده است، ابراز داشت: در این حوزه نگرانی وجود ندارد زیرا این مواد غذایی ناسالم بلافاصله معدوم می‌شود.

دانایی بابیان اینکه مردم در افزایش سلامت جامعه می‌توانند بیشترین نقش را ایفا کنند، اضافه کرد: از مردم انتظار می‌رود در صورت مواجهه با این مواد غذایی تاریخ گذشته، فاقد مهر و تائید بهداشت و قاچاق از مصرف آن به‌طور جد خودداری کرده و مراتب را به شبکه بهداشت و نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

کد خبر 4505392

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی دانشگاه علوم پزشكی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد