Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی بندپی درباره آخرین وضعیت پیگیری بوی نامطبوع روزهای گذشته تهران توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در خصوص منشاء بوی بد  شهر تهران اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد انتساب این بو ناشی از ریزش یک ماده شیمیایی در یک مکان بوده است.

وی با اشاره به اینکه این ماده شیمیایی از نوع ترکیبات سولفوره است، گفت: ماندگاری مواد سولفوره مانند مرکاپتان‌ها نسبت به مواد شیمیایی دیگر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بیان اینکه منشاء بوی بد روزهای گذشته تهران را بیشتر به این ماده نسبت داده اند تا فاضلاب، گفت: فاضلاب‌ها گاز متان تولید می‌کنند و فاضلاب‌های تازه خانگی هم بویی ندارند.

بندپی تاکید کرد: تاکنون منشاء این بو شناسایی نشده است و احتمال می‌رود موادی که بر پایه مرکاپتان است و در صنایع پلاستیک‌سازی استفاده می‌شود؛ در یک کارگاه به میزان یک بشکه صد یا دویست لیتری ریزش کرده و در محیط منتشر شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌ها ادامه دارد، اما تاکنون به منبع مشخصی دست پیدا نکردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس