Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان گالیکش گفت: حرکت با برنامه‌وبودجه سالانه ملاک کار دهیاران باشد و در این مسیر جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز سید غلامرضا قاضوی در جلسه ماهیانه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گالیکش ضمن تأکید بر تعیین عوارض و نوشتن بودجه سالانه دهیاری‌ها اظهار کرد: حرکت با برنامه‌وبودجه سالانه ملاک کار دهیاران باشد و در این مسیر جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید دقت نظر بیشتری صورت پذیرد و اگر توجه نشود، حتماً هزینه‌ها را افزایش خواهد داد و باعث نارضایتی عمومی و مخالفت مردم خواهد شد.

قاضوی به مباحث مدیریت بحران، همکاری و تعامل با دستگاه‌ها برای اجرای پروژه‌ها، حفظ و حراست از اموال عمومی و بیت‌المال، جمع‌آوری زباله از مبدأ و ارائه طرح‌های ویژه برای افزایش درآمدی دهیاری‌ها به‌ویژه درآمد پایدار تأکید کرد و در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه پروژه عمرانی در روستاها با هماهنگی و نظارت بخشداری صورت پذیرد.

بخشدار بخش مرکزی گالیکش نیز در این جلسه با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا اسفندماه جهت کاشت درخت بر لزوم کمربند سبز در مسیر روستاها تأکید کرد و گفت: دهیاران نسبت به کشت درختان مثمر و زراعت چوب اهتمام ورزند و در جهت توجیه اهالی از طریق برگزاری جلسات اقدام نمایند.

اسمعیل طوسی خطاب به دهیاران گفت: گزارش ماهانه فعالیت‌های خود را به شوراهای روستای خود و همچنین بخشداری ارسال نمایند.

وی در ادامه درج روزهای کاری دهیاران پاره‌وقت جهت اطلاع اهالی، خودداری از هزینه کرد اعتبارات دهیاری جهت ادارات خدمات رسان، جمع‌آوری پسماند روستاها، پاک‌سازی روستا از طریق دانش‌آموزان جهت فرهنگ‌سازی در بین کودکان، گزارش عملکرد مالی دهیاری به اهالی روستا، اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در روستاها و همچنین تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز روستاها را از دهیاران خواستار شد و از آنان خواست این موضوعات را با جدیت پیگیری نمایند.

بخشدار بخش مرکزی گالیکش با اشاره به راه‌اندازی سامانه کارا در چند روز آینده از دهیاران خواست در بحث اشتغال جوانان روستا نسبت به برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای در روستا اقدام نمایند.

کارشناس طرح ترسیب کربن منابع طبیعی نیز در این جلسه از توزیع نهال‌های مثمر در منابع طبیعی خبر داد و از دهیاران خواست در خصوص کاشت درختان مثمر و زراعت چوب در اراضی کم بازده با هماهنگی منابع طبیعی اقدام نمایند.

عیسی مولایی‌فر طرح ترسیب کربن را فرصت ویژه‌ای برای تسهیل در قوانین برشمرد و افزود: تأمین معیشت جوامع محلی از اهداف طرح ترسیب کربن می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه دهیاران به بیان نقطه نظرات و اقدامات خود پرداخته در فضایی صمیمی بحث و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان