Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با خانواده دانشجوی کردستانی جان‌باخته در سانحه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دیدار و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایندگان رئیس هیئت امنا و مؤسس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده دانشجوی کردستانی جان‌باخته در سانحه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات تهران دیدار و پیام تسلیت و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده مرحوم محمدجواد هوشنگی‌فر را تسلیم این خانواده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح امروز هیئت نمایندگی اعزامی از سوی دکتر ولایتی، رئیس هیئت امنا و مؤسس و طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، متشکل از رضا نصیری، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی، عبدالمجید طالب تاش، رئیس پژوهشکده قرآن و عترت و حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی، مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت همراه محسن پیشوایی علوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و محرم وزیری معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با عزیمت به شهرستان دزج قروه و دیدار با خانواده مرحوم محمدجواد هوشنگی‌فر دانشجوی جان‌باخته کردستانی در سانحه ناگوار واحد علوم و تحقیقات از والدین وی و سایر بازماندگان دلجویی کرده و با ابراز همدردی، پیام تأسف و تسلیت مشترک دکتر ولایتی و طهرانچی را به اعضای این خانواده داغدیده تسلیم کردند.   در جریان این دیدار، هیئت اعزامی دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره دانشجوی متوفی بر اعلام حمایت همه‌جانبه مسئولان کشوری و استانی دانشگاه از این خانواده تأکید کرده و نصیری مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که بنا بر تصمیم مسئولان مقرر شد واحد علوم و تحقیقات تهران به نام این دانشجوی مرحوم اقدام به بورس دو نفر دانشجوی دوره دکتری تخصصی کند.

نصیری پیشنهاد کرد: برای زنده نگه‌داشتن خاطره این دانشجو در شهرستان محل اقامت و زندگی وی، واحد دانشگاهی قروه نیز یکی از ساختمان‌های آموزشی خود را به نام آن مرحوم نامگذاری کند.

در ادامه این سفر، هیئت اعزامی در پی حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه نیز علاوه بر بازدید از یادمان شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی و قرائت فاتحه و غبارروبی از مزار دو شهید از بخش‌های فرهنگی بازدید کرده و در جریان اهم فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی این واحد دانشگاهی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سانحه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند