Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:51:38 GMT

کشف محموله 10میلیاردی قاچاق در ارسنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۱۶۷۸

کشف محموله 10میلیاردی قاچاق در ارسنجان

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت:در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور "ارسنجان" به سمت "خرامه" به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه پانچ بزرگ و ورقه های فولادی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "گودرزی" با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه، 10 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. این مقام انتظامی عنوان داشت: عملکرد قاچاقچیان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاوتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، بنابراین تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد جامعه خودرو فرمانده انتظامی استان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه