Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به راهبرد‌های تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بر لزوم آموزش پیگیر روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با هدف ایجاد یک تحول رفتاری در یگان‌های انتظامی تاکید کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی با اشاره به شاخصه‌های اساسی طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها یکی از مهم‌ترین معیار‌های شایستگی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را پاسخگویی مناسب به درخواست‌های امدادخواهی و ارائه خدمات انتظامی دانست و تصریح کرد: پاسخگویی مناسب به درخواست‌ها و کسب رضایت مردم از شاخصه‌های مهم این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به همین دلیل مجموعه پلیس پیشگیری ناجا، اجرای دقیق موضوعات مطرح شده را در دستور کار و در اولویت فهرست آموزش‌های قرارگاه جهادی آموزش ناجا قرار داده و تا کنون با جدیت تمام شرکت کارکنان کلانتر‌ی ها و پاسگاه‌های سراسر کشور را در این دوره‌های آموزشی پیگیری کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: برخورداری کلانتری و پاسگاه‌ها از فرماندهان جهادی، انقلابی، ولایی و دانشی را که توان هماهنگی بین بخش‌های مختلف درون سازمان و برون سازمانی را داشته باشند به منظور توسعه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موثر دانست و تاکید کرد: پلیس پیشگیری با برگزاری کارگاه‌های آموزش راهبرد‌های تحولی، پیگیر ارتقاء توان مدیران این بخش برای اجرای تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این کارگاه‌ها به روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها کمک خواهند کرد تا برنامه‌های تدوینی و ابلاغی شورای عالی طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را به خوبی در سطح این یگان‌ها عملیاتی کنند.

سردار شرفی در پایان با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌های شورای عالی تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در قالب برنامه‌های آموزشی متعدد گردآوری و تدوین شده تا کارکنان را به طور کامل بر مطالب مسلط کند، تصریح کرد: مجموعه این تلاش‌ها با هدف تعالی رفتار کارکنان کلانتری و پاسگاه‌ها و ایجاد یک تحول ژرف در حوزه سرمایه انسانی و ساختاری یگان‌های انتظامی برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم با پیگیری این طرح‌ها، موفق به جلب رضایت هرچه بیشتر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و مردم عزیز میهن اسلامی شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلانتری و پاسگاه خدمات انتظامی پلیس پیشگیری آموزش ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر عصر امروز (شنبه) در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رییس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز می‌باشد، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری‌های دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضاء شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رییس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضاء شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

کد خبر 6090376 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور