Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@16:49:04 GMT

اعتراف شقایق فراهانی به زیرآب زنی+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۲۱۲۰

اعتراف شقایق فراهانی به زیرآب زنی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون در برنامه «شب گشت» موضوعات جالبی را مطرح کرد.

حجم ویدیو: 14.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

شقایق فراهانی با حضور در استودیوی برنامه "شب گشت" در شبکه دو، مقابل محمد سلوکی مجری این برنامه قرار گرفت و به سؤالات چالش‌برانگیز مجری پاسخ داد که در این مطلب به دو مورد از جالب‌ترین‌های آنها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتی از این گفتگو مجری برنامه از خانم بازیگر Actor پرسید: «اگر بودجه دولتی بزرگی در اختیار شما قرار بگیرد، با توجه به اینکه ممکن است شما را به جرم Crime اختلاس دستگیر کنند، حاضر هستید اول از آن یک خانه برای خود تهیه کنید؟»

محمد سلوکی همچنین در بخشی دیگر از این مصاحبه پرسشی درباره تجربه زیرآب‌زنی مطرح کرد که شقایق فراهانی پاسخ‌های جالبی به این سؤالات داد. در ویدئوی زیر قسمتی از این گفتگو را مشاهده می‌کنید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع زن در غیاب شوهرش / مرد گلستانی برای نماز صبح به مسجد رفت ! مرگ وحشتناک زن آرایشگر در صحنه فرار یک زن با ماشین لاکچری! + فیلم مرگ های دردناک 3 پسر در شکنجه های سیاه 3 مرد غلط انداز + عکس ها تجاوز وکیل جوان به دختر 19 ساله در آسانسور+فیلم و عکس قتل ناموسی فرح و معشوقه اش در تخت خواب/ او شوهر داشت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرگ تلخ حمید سرباز فداکار هنگام نجات 4 گرفتار در سانتافه + فیلم و عکس نقشه مافیایی 2 مرد درخانه یک فراری از ایران / دختر تهرانی راز آنان را لو داد + عکس فیلم تکان دهنده / اینجا آفریقا نیست ایران است ! کلاس درس بچه ها در آغل گوسفندان این زن هنوز فکر می کند شوهرش به خانه بر می گردد / شوهر افسر کشتی سانچی بود+عکس جان دادن پسر در مقابل چشمان مادر/ او از کمبود دارو جان سپرد+عکس نیت پلید 2 مرد و 2 زن در پایتخت! / آنها خیلی بی شرم بودند! + عکس فیلم / زن جوان با ماشین از روی همسرش رد شد! / این مرد ازدواج پنهانی داشت تصویر برادر و خواهر خردسال کرجی که به طرز غم انگیزی جان باختند+ عکس ماجرای گم شدن 83 میلیاردتومان در جاده مرگ بجنورد

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor جرم Crime سینما و تلویزیون گشت فیلم شقایق فراهانی بازیگر زن ویدیو ها عکس فیلم زن دستگیر دختر دانش آموزان قتل دستگیر شد پسر شکنجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی

آفتاب‌‌نیوز :

مژده لواسانی، مجری معروف تلویزیون یک عکس جدید از خود در کنار روزبه بمانی منتشر کرد. تیپ متفاوت این مجری در کنسرت مورد توجه قرار گرفت.

مژده لواسانی (زاده ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران) مجری، بازیگر، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته حقوق است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • عکس| تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • (تصاویر) دشت شقایق ملارد
  • دشت شقایق ملارد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو