Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:23:31 GMT

حمله وزیران خارجه اسبق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۲۷۰۷

حمله وزیران خارجه اسبق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جرزوالیم پست، «آویگدور لیبرمن» که زمانی وزیر خارجه اسرائیل بوده و در کابینه فعلی نیز پیش از استعفا وزیر جنگ بوده انتقادتی را متوجه «بنیامین نتانیاهو» کرده است.

لیبرمن با انتقاد از وضعیت امنیتی موجود در سرزمین های اشغالی، از اینکه نتانیاهو اجازه داده پول برای حماس ارسال شود انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر ارسال پول نقد برای حماس در رسانه های رژیم صهیونیستی منتشر شده است.

از سوی دیگر «زیپی لیونی» وزیر امور خارجه اسبق رژیم صهیونیستی نیز به انتقاد از نتانیاهو پرداخته است.

لیونی در مصاحبه با روزنامه جروزالم پست اظهار  داشت: مقام نخست وزیری فقط مربوط به شخص نتانیاهو نیست و نیازی به عمل جراحی برای ریشه کن کردن این غده  (نتانیاهو) هم نیست.

لیونی در ادامه افزود: فقط از طریق انتخابات است که شهروندان فردی را که می خواهند در کرسی نخست وزیری تکیه دهد، مشخص می کنند.

وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی در حالی از نتانیاهو انتقاد کرده که وضعیت وی پس از خروج از ائتلاف احزاب چپگرای رژیم صهیونیستی مبهم است.

سرزمین های اشغالی در ماه آوریل صحنه برگزاری انتخابات زودهنگام خواهد بود و احزاب مخالف نتانیاهو تلاش دارند که با افزایش میزان آرای خود شانس نتانیاهو را برای ادامه حضور در سمت نخست وزیری کاهش بدهند.

کد خبر 4505446 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن رژیم صهیونیستی زیپی لیونی نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح