Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا فرجی درباره اولویت اکران های نوروزی و پخش مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سینماها توضیحاتی ارائه کرد. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مدیرکل سینمای حرفه‌ای درباره پخش مسابقه فوتبال جام ملت‌های آسیا در سینماها گفت: بر اساس تقاضاهایی که اکثر استان‌ها ،سینمادارها و متقاضیان برای پخش فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران داشتند به استحضار می‌رساند که هیچ مجوزی صادر نشده است و امکان پخش فوتبال در سینماها وجود ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا فرجی ادامه داد: موضوع پخش فوتبال از سینماها در اولین فرصت درشورای عالی اکران بررسی خواهد شد و در صورت صدور مجوز با هماهنگی مراجع ذی‌ربط  نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی درباره اولویت اکران‌های فیلم‌های نوروزی نیز یادآور شد: با توجه به اینکه آیین نامه اکران نوروزی هنوز نهایی نشده است و سرگروه‌ها مشخص نشدند امکان ثبت قرارداد برای اکران نوروزی مردود و مورد تایید ما نیست. البته فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر متقاضی بودند اولویت اکران نوروزی را خواهند داشت.

هزارپایی که دست از سر سینمای ایران بر نمیدارد/ اعتصاب کمیته انضباطی اکران

انتهای پیام/

 

R1520/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آسیا سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آسیا سینما فوتبال آسیا سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده