Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل نفر از نمایندگان مجلس طی نامهای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن حمایت از تداوم نیم قرن فعالیت آموزشی دانشگاه صدا و سیما از او خواستند تا در برابر جنگ رسانه‌ای عظیم دشمن از توسعه و گسترش علوم، فنون و هنرهای رسانه‌ای حمایت کند. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار توسط دشمنان ایران جهت راه‌اندازی صدها شبکه رادیویی و تلویزیونی و گسیل ارتش‌های سایبری به شبکه‌های اجتماعی و برپایی یک جنگ عظیم رسانه‌ای و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی، بر ضرورت آموزش و تربیت هنرمندان و فعالان رسانه‌ای و فرهنگی برای تقابل با این هجمه‌ها و دفاع از مرزهای عقیدتی و فرهنگی کشور تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضاء کنندگان این نامه با تأکید بر سابقه 50 ساله دانشگاه صدا و سیما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزش عالی رسانه در آسیا و محل تعلیم و تربیت هزاران هنرمند، فعال رسانه‌ای و متخصص فناوری رسانه در دهههای گذشته به انتقاد از اقدام معاونت آموزشی وزارت علوم جهت حذف برخی رشتههای این دانشگاه در ابتدای سال 1397 پرداخته و تصریح کردهاند که در شرایط کنونی حذف رشته‌ها و یا تعطیلی این دانشگاه با هیچ منطقی سازگار نیست.

انتظار نامعقول دولتی‌ها از "صداوسیما" و "نگاه سیاسی" به بودجه‌‌های فرهنگی

نمایندگان مردم در خانه ملت با استناد به بند 12 اساسنامه سازمان صدا و سیما مصوب جلسه بیست و هفتم مهرماه سال 62 مجلس شورای اسلامی که بر اساس آن سازمان صدا و سیما موظف شده است به تکمیل و گسترش دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی بپردازد از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستهاند تا  رسماً درخصوص تداوم فعالیت قانونی این دانشگاه راهبردی تصمیمگیری و اعلام موضع نمایند تا هیچگونه تردیدی در خصوص تداوم فعالیت این دانشگاه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

R1515/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟