Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاسم مقیمی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شیراز در پنجاه و هشتمین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز با اشاره به بررسی آیین نامه پیشنهادی شهرداری در خصوص واگذاری امتیاز قبور در آرامستان بهشت احمدی و بهای خدمات کف و دفن و قبر،  گفت: در این جلسه نحوه ارائه خدمات به شهدا، نام‌آوران، اهدا کنندگان عضو و اتباع مسلمان خارجی بررسی و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با ایجاد قطعه نام‌آوران و مفاخر شیراز در بهشت احمدی موافقت کرد.

مقیمی افزود: شهرداری شیراز مکلف شد پس از تصویب این لایحه، ظرف مدت یکماه آیین نامه اداره قطعه نام‌آوران و مفاخر شیراز را برای تصویب به شورای شهر شیراز ارائه کند تا در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بررسی و در صحن علنی به تصویب برسد.

وی افزود: در صورت تصویب در صحن علنی، ارائه قبر دو طبقه به اهداکنندگان عضو نیز با هدف قدردانی از این حرکت انسان‌دوستانه به صورت رایگان انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر افزایش نرخ ورودی خودرو‌ها به میدان مرکزی میوه و تره بار در دستور کار قرار گرفت.

مقیمی گفت: با توجه به هزینه بهسازی و تعمیر غرفه ها، ساماندهی سرویس بهداشتی، استقرار تجهیزات نظارت تصویری و پاکسازی میدان مرکزی، نرخ ورودی به میدان مرکزی در لایحه پیشنهادی شهرداری افزایش یافته است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد که کلیات این لایحه در کمیسیون سلامت شورا تصویب شده است.
انتهای پیام/م

قطعه نام‌آوران در بهشت احمدی شیراز ایجاد می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

کد خبر 6092752 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد