Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جانباز سرافراز سپاه اسلام شادروان «مطاع محمدی» پس از سال‌ها تحمل جانبازی عصر دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد

گفتنی است؛ مراسم تشییع پیکرجانباز گرانقدر ۷۰ درصد شهید والامقام «مطاع محمدی» صبح امروز درشهرستان سرپل ذهاب با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام، پیکر مطهر شهید محمدی را در روستای دیره شهرستان گیلانغرب به خاک سپردند.

شادروان محمدی پدر شهیده "محبوبه محمدی" و یکی از فاتحین قله‌های خونین بازی دراز بود که دردوران دفاع مقدس افتخار آویختن مدال جانبازی بر سینه را بدست آورد.

 

انتهای پیام/ی

 

جانباز کرمانشاهی به یاران شهیدش پیوست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر بسیجی جانباز شهید علی اصغر جفایی نوده از جانبازان مدافع حرم امروز با حضور نماز گذاران گرگانی تشییع و به خاک سپرده شد.

بسیجی مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده از نیروهای مدافع حرم واحد تخریب طی سال‌های گذشته در مبارزه با تکفیری‌ها چندین بار به درجه جانبازی نائل آمده بود

کد خبر 6095849

دیگر خبرها

  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم