Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۲ گفت که میزان پیشرفت پروژه پارک حشرات و خزندگان غول پیکر از ۷۰ درصد گذر کرده است.

به گزارش ایسنا، رسول کشت پور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه ملی پارک موضوعی حشرات غول پیکر به عنوان اولین، بزرگترین و کاملترین پارک حشرات خاورمیانه با تلاش شبانه روزی ۱۰۰ نفر از متخصصین علمی و پژوهشی، مهندسین داخلی و خارجی، هنرمندان و طراحان صحنه های سینمایی و تلوزیونی و سازندگان دکورهای عظیم با تلاشی بی وقفه در بخش های متنوع موضوعی حشرات و خزندگان در حال احداث می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت شهرداری منطقه ۲ و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است افزود: آماده سازی زیستگاه ها، ساخت دکورهای عظیم الجثه، پژوهش و تولید محتواهای علمی، فضاسازی و نیز اجرای فضای سبز منحصر به فرد مرتبط با پروژه، از جمله اقداماتی است که به شکل موازی و همزمان توسط سرمایه گذاران در این پروژه ملی و عظیم در حال انجام است.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه این پروژه به عنوان یکی دیگر از مقاصد گردشگری منطقه ۲ آغاز به فعالیت خواهد کرد گفت : در کنار بخش اصلی پارک، بخش های متنوعی همچون نمایشگاه ها و فستیوال های متنوع، غرفه های متنوع خدماتی و رفاهی، نمایش ویژه درخت سخنگو،بخش جانور شناسی و لمس خزندگان زنده و... در این پارک موضوعی میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.


گفتنی است در این پارک موضوعی بازدیدکنندگان می توانند با مهم‌ترین گونه‌های حشرات و خزندگان که در ابعاد بسیار بزرگ و کاملا متحرک ساخته و اجرا خواهند شد آشنا شده و علاوه بر شناخت حشرات و شگفتی های آنها، اوقات حیرت آور و هیجان انگیزی را در کنار خانواده سپری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران حشرات خزنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار گیلان در سفر یک روزه خود به شهرستان رودبار و بازدید از سد دیورش این شهرستان گفت: برای ساخت این سد با ۷۶ درصد پیشرفت ساخت، تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۷۰۰ میلیاردتومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه سد دیورش ظرفیت ذخیره ۳ میلیون مترمکعب آب دارد، افزود: با تکمیل ساخت سد دیورش، آب آشامیدنی ۵ شهر و ۲۸ روستای اطراف با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان رودبار تامین خواهد شد.

همچنین استاندار در جمع نمازگزاران نماز جمعه رستم آباد گفت: برنامه سرمایه گذاری به میزان صد همت در گیلان آغاز شده که رودبار هم در این برنامه سهم دارد.

دکتر اسدالله عباسی خطاب به مردم رستم آباد گفت: در توزیع عادلانه منابع جزء هفت استان کشوریم و میزان تحقق ۱۰۸ درصدی اشتغال را داشته ایم.

وی با بیان اینکه زیتون رودبار را در روسیه شناساندیم و قرارداد‌هایی برای صادرات این محصول بسته شد، اضافه کرد: در تلاشیم شبکه‌های توزیع آب رودبار و رستم آباد با تامین اعتبار نوسازی شود.

استاندارگیلان با اشاره به اختصاص اعتبار به آسفالت کوچه‌های خاکی رستم آباد، گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هم پیگیری کند تا تغییراتی در شکل هندسی این شهر ایجاد گردد.

امام جمعه رستم آباد هم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: رستم آباد علاوه بر مشکل آب آشامیدنی و فرسودگی شبکه آبرسانی شهری، مشکل خاکی بودن کوچه‌ها را هم دارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی امین در ادامه با بیان اینکه رستم آباد تحمل تردد خودرو‌های ترانزیتی گیلان را ندارد، افزایش تعداد نمایندگان رودبار با توجه به وجود ۷ شهر در این شهرستان و همچنین ارتقاء رستم آباد به بخش را خواستار شد.

استاندار در بدو ورود به رستم آباد، به مقام شامخ شهید گمنام این شهر ادای احترام کرد و با خانواده معظم شهید برهانی هم دیدار کرد.

شهید نبی اله برهانی متولد سال ۱۳۴۵، در سال ۱۳۶۵ در تنگه ابوغریب به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش