Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام ;دارابی معاون امور استانهای سازمان  صدا و سیما  در این مراسم با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز ایلام از همدلی وهمراهی سلیمانی دشتکی استاندار ایلام قدردانی کرد.

 او در ادامه با اشاره به موفقیت های صدا و سیمای مرکز ایلام در سالهای اخیر ابراز امیدواری کرد این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما همچین از ظرفیت های استان ایلام در بخش های نفت و گاز سخن گفت و حضور زوار اربعین حسینی در استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات را نشان اعتماد مردم به استان ایلام وفرصتی برای بهسازی  زیرساخت های لازم در این زمینه عنوان کرد.

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام هم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز ایلام به بیان ظرفیت های استان در حوزه های مختلف پرداخت او گفت : صدا و سیمای مرکز ایلام توانسته با انعکاس تلاشهای مسولان و حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی فرصت خوبی را برای بیان ظرفیتهای استان فراهم کند. استاندار ایلام همچنین با اشاره به اهمیت همدلی و هم افزایی در جامعه به اطلاع رسانی خوب صدا و سیما در همایش بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود:  اطلاع رسانی مناسب صدا و سیما در حادثه طوفان اربعین باعث شد تا این حادثه بخوبی مدیریت شود و مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

محمد بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام هم با اشاره به نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی ، اجتماع پذیری و اطلاع رسانی گفت حفظ آداب و رسوم  و سنت ها و زدودن فرهنگ های غلط وبسط فرهنگ غنی ایرانی اسلامی  می تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت  جامعه  ایفا کند.

بازوند با بیان اینکه  رسانه  قابلیت بالایی برای اثر گذاری بر جامعه دارد تصریح کرد :  اقدامات خوبی در حوزه برنامه سازی در صدا و سیمای مرکز ایلام انجام شده که اینجانب نیز در تداوم این حرکت مساعی خودرا به کارخواهم کرد.

او افزود: با توجه به اینکه نیروی های کاردان و شایسته ای در مرکز ایلام حضور دارند تاکید کرد  از توان  وتجربه این نیروها درتولید  برنامه هایی  فاخر با سطح کیفی فراملی و با هدف معرفی  ظرفیت های استان ایلام استفاده خواهد شد.

شیروی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز ایلام هم با ارایه گزارشی از عملکرد 40 ماهه خود در مرکز ایلام از همراهی و همکاری مسولان اجرایی استان به ویژه استاندار ایلام تقدیر کرد. و گفت میزان پوشش دیجیتال در استان ایلام به حدود 97 درصد رسیده و در حال حاضر دور افتاده ترین روستاهای استان نیز از پوشش دیجیتال بهرمند هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش رسانه سازمان صدا و سیما فرهنگ سازی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام

استاندار ایلام از بازدید ۴۰ هزار نفر در قالب اردوهای روایت پیشرفت از مراکز صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اهمیت روایت پیشرفت دستاوردهای نظام و دولت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر در قالب تور گردشگری "اردوهای روایت پیشرفت" از اماکن صنعتی استان بازدید داشتند.

وی افزود: از این تعداد بازدید کننده هشت هزار نفر دانش‌آموز، و مابقی از اقشار مختلف شامل کارکنان و خانواده‌های آنان، دانشجویان، فرهنگیان، جامعه‌پزشکی، و هنرمندان بودند.

استاندار ایلام میانگین سنی بازدیدکنندگان در اردوهای روایت پیشرفت را ۱۸ تا ۲۵ سال عنوان کرد و افزود: بیشترین بازدیدها به ترتیب از پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز ایلام، کارخانه سیمان و پترو پالایش دهلران بوده است.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار زنگ انشا با موضوع روایت پیشرفت به صورت همزمان در سراسر استان ایلام نواخته شد و ۹۰ هزار دانش‌آموز در قالب این طرح، دستاوردهای را دولت را روایت کردند که به زودی از برگزیدگان در اجلاسیه استانی روایت پیشرفت تجلیل خواهد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: برگزاری دوره‌های ویژه برای تربیت راویان پیشرفت با اولویت نسل جوان در دستور کار قرار گرفته است.

بهرام‌نیا ادامه داد: برای نخستین بار دستاوردهای دولت سیزدهم در استان ایلام در ۶۰ برنامه ۱۲۰۰ دقیقه‌ای در شبکه استانی ایلام توسط استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها تشریح شد.

وی گفت: در این دولت حدود ۱۱۰ سفر شهرستانی انجام شده که بیشتر این سفرها در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا روزهای تعطیل بوده که از نزدیک با مردم دیدار داشتیم، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ دیدار چهره به چهره با هزار و ۲۰ نفر از مردم در استانداری برگزار شده است، همچنین در سامانه سامد از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات مردم به‌صورت تلفنی بودیم.

کد خبر 750196

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس