Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع لوازم خانگی قاچاق در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی رامسر با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مفخمی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامسر در بازدید از محل نگهداری کالا توسط متهم، ۱۷ قلم لوازم خانگی قاچاق کشف کردند.

وی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون رالا عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالا‌های کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

وی با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است، گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ک

 


کشف لوازم قاچاق در رامسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، لوازم خانگی در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۹ استان کشور از جمله همدان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حراج گذاشته شد.

۱۵۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان امروز تا ساعت ۱۹ مهلت دارند تا نسبت به ارائه پیشنهاد و قیمت اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در این حراج‌ها می‌توانند به سامانه‌های ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

کد خبر 6099516 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم