Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر حمل و نقل وزارت کشور گفت: کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در خراسان شمالی مشهود است. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد پوریا محمدیان امروز در شورای ترافیک استان اظهار داشت: شهرداری ها باید از اعتبارات و بودجه های خود برای نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهان| قول مسئولان برای راه‌اندازی شهرک حمل و نقل کالای زرین‌شهر در دهه فجر امسالپلیس راه و نیروی انتظامی از حمل و نقل چوب‌های جنگلی جلوگیری کنندضرب‌الاجل ‌محسنی‌بندپی برای اتمام مطالعات حمل و نقل ریلی غرب استان تهران‌

وی با اشاره به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در تمام کشور افزود: متاسفانه با عدم تخصیص اعتبار و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در تمام کشور روبرو هستیم و به تبع آن شهر بجنورد و خراسان شمالی نیز از این جریان مستثنا نیستند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل وزارت کشور با اشاره به طرح جامع شهری تصریح کرد: با تصویب طرح جامع شهری مرکز استان در سال 95 می‌بایست بر اساس آن عمل کنیم. همچنین 80 درصد برنامه‌های تملک برای احداث پارکینگ و همچنین 60 درصد برنامه های بازگشایی در بجنورد انجام شده اما هنوز کنترل ترافیک شهرداری بجنورد راه اندازی نشده است.

محمدیان از راه اندازی اتوبوس های تندرو تا سال 1400 در بجنورد خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس طرح جامع شهری مرکز استان تا پایان سال 1400 شاهد حرکت اتوبوس‌های تندرو در خیابان های شهر بجنورد خواهیم بود همچنین علی‌رغم تصویر پیاده راه در خیابان طالقانی بجنورد در سال 95 اما تاکنون این مهم عملیاتی نشده است.

وی در پایان اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها، نتایج و آمار و ارقام تعداد تلفات ناشی از سواح رانندگی جاده های برون شهری و درون شهری نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، عیسی قلی پور از بخشی‌های موسیقی مقامی شمال خراسان، نوازنده دوتار و پیشکسوت موسیقی محلی در خطه خراسان شمالی با چند دهه سابقه بخشی گری است که امروز جمعه به دلیل کهولت سن و بیماری سرطان دعوت حق را لبیک گفت.
این هنرمند موسیقی مقامی ترک زبان بود و به زبان کرمانجی نیز آوازمی خواند و در جشنواره‌های بین المللی، ملی و استانی بار‌ها خوش درخشده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بودند.
عیسی قلی پور متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی‌های شمال خراسان است.
پدر و پدربزرگ وی نیز بخشی بودند که این هنر را از پدران خود آموخته و آنرا سینه به سینه انتقال داده است.
مراسم تشییع استاد عیسی بخشی فردا ساعت ۱۰ از مقابل سالن گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت