Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خطر جدی سقوط ناشی از شکایت ساکونی از این تیم به فیفا همچنان باشگاه استقلال خوزستان را تهدید می‌کند و حل این مشکل با شرایط فعلی باشگاه فقط یک راه حل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شکایت فرانک ساکونی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خوزستان از این باشگاه به فیفا در نهایت منجر به کسر ۶ امتیاز و محرومیت استقلال خوزستان از یک پنجره نقل و انتقالات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنوز ساکونی بابت طلب حدود ۲۰۰ هزاردلاری خود پولی از باشگاه استقلال خوزستان دریافت نکرده و در مرحله بعد خطر سقوط این تیم به یک دسته پایین‌تر توسط فیفا همچنان وجود دارد. بر همین اساس توافقی بین مسئولان این باشگاه و نماینده ساکونی صورت گرفت و قرار شد مطالبه مالی وی در سه قسط پرداخت شود که قسط اول آن حدود ۷۰ هزار دلار است و با اینکه ۲ هفته از آخرین مهلت پرداخت قسط اول گذشته، به دلیل مشکلات مالی هنوز پولی توسط مسئولان باشگاه استقلال خوزستان پرداخت نشده است.

در حال حاضر تنها راه حل این مشکل پرداختی است که قرار است توسط یک شرکت اپراتور تلفن همراه به عنوان اسپانسر جدید باشگاه که قرارداد آن قرار است تا پایان هفته نهایی شود، صورت گیرد.

شنیده می‌شود قرارداد اسپانسر جدید با باشگاه استقلال خوزستان حدود ۱.۵ میلیارد تومان است که قرار است ۵۰ درصد آن یعنی ۷۵۰ میلیون تومان در همان مرحله اول پرداخت شود. پولی که بلافاصله به قسط اول ساکونی اختصاص پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال خوزستان میزان ایرانسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان پایتخت که در چند بازی متوالی با کسب پیروزی های خوب توانستند خود را در جدول رده‌بندی لیگ تا حد زیادی بالا بکشند و از منطقه خطر دور شوند، حالا چند هفته‌ای است از نظر نتیجه‌گیری چندان شرایط خوبی ندارند و دو باخت متوالی در بازی های اخیر هم آنها را نگران کرده است.

پیکان در دو هفته گذشته با دو گل دیرهنگام مقابل شمس‌آذر در قزوین و آلومینیوم در تهران بازنده شد تا 6 امتیاز حساس را از دست بدهد. خودروسازان با اندوخته 25 امتیازی در رده دوازدهم قرار دارند و با توجه به 22 امتیازی بودن نساجی، استقلال خوزستان و فولاد و البته با نگاهی به بازی های آینده آنها همچنان نگرانی هایی بابت سقوط شاگردان عنایتی وجود دارد.

پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد. 4 تیمی که هرکدام برای بهبود جایگاه خود در جدول تلاش خواهند کرد. از طرف دیگر یکی از بازی‌های پیکان با رقبای مستقیم خود یعنی فولاد خوزستان در اهواز است و بازی آخر این تیم هم با استقلال تهران است که برای قهرمانی تلاش می‌کند.

رضا عنایتی سرمربی پیکان در تمرین روز گذشته تیمش هم نگرانی خود بابت کسب نتایج ضعیف در دو هفته گذشته را به بازیکنان گوشزد کرده و حالا خودروسازان برای بهبود شرایط شان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از خطر سقوط رهایی یابند.

دیگر خبرها

  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟