Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد طی نامه‌ای به جنبش جلیقه زردهای فرانسوی، ضمن حمایت از این جنبش انقلابی، آن را منشأ تحولات جدی در اروپا دانست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد، خطاب به جوانان جنبش جلیقه زردهای فرانسوی نامه نوشته و ضمن حمایت از جنبش انقلابی آنان، این جنبش را منشأ تحولات جدی در اروپا دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن کامل این نامه به شرح زیر است:    به نام خداوند دادگستر
سلام بر مردم فرانسه که امروز در کشور خود وقاره اروپا منشأ تحولات جدی وچشم گیری هستند و سلام برهمه کسانی که بر ضد ظلم و وحشیگری قیام کرده و با وجود همه سختی‌ها شجاعانه در برابر استبداد مقاومت می‌کنند. صدای شجاعانه شما را از پاریس و دیگر شهر‌ها شنیدیم. ما اخبار مربوط به شما را پیگیری می‌کنیم و شاهد اراده قاطع شما هستیم.
بدانید که قلب ما با قلب شما می‌تپد و اطمینان داریم که در نهایت شما در این مبارزه پیروز می‌شوید، زیرا پیروزی ستم دیدگان بر ستمگران یک وعده الهی است که در کتاب آسمانی ما «قرآن» بیان شده است ونمونه بارز آن انقلاب ۱۹۷۹ در ایران می‌باشد. رهبر انقلاب اسلامی ما امام خمینی (ره) فرمودند: «آمریکا شیطان بزرگ است.»، زیرا آمریکا نقش اصلی را در سرکوب حرکت‌های انقلابی عدالت خواهانه وآزادی خواهانه دارد.
در ۱۶آذر ۱۳۳۲ شمسی دولت آمریکا با دسیسه چینی‌هایی اقدام به سرکوب جنبش دانشجویان ایرانی کردند که معترض به سیاست‌های این حکومت سرمایه داری و معترض به دیکاتور دست نشانده آنان در ایران یعنی محمدرضا شاه پهلوی بودند. ما با صدای بلند و قاطع اعلام میکنیم که آمریکا دشمن اصلی بشریت است واین دشمنیِ ذاتی ربطی به نژاد ومذهب ویاچیز دیگری ندارد.
دوستان!
این راه را با تمام قدرت ادامه دهید و امید خود را از دست ندهید ومطمئن باشید که در این مبارزه مقدس که علیه نظام سرمایه داری و منشأ همه جنایت‌های علیه بشریت است ما تا رسیدن شما به پیروزی از شما حمایت می‌کنیم.
به امید روزی که بتوانیم همه در کنار هم با برادری زندگی کنیم و این آرزو در جهانی محقق خواهد شد که مملو از صلح، عدالت وآزادی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعتراضات فرانسه جلیقه زردها بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تحولات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود

یکی از اعضای جنبش حماس با اشاره به اینکه این جنبش خواهان رسیدن به توافق است گفت که پیشنهاد کنونی که در مذاکرات قاهره دریافت کردیم، بهتر از پیشنهادهای قبلی است.

به گزارش ایسنا، حسام بدران، از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که این جنبش در مساله مذاکرات با جدیت تعامل می‌کند و خواهان رسیدن به توافقی است که به رنج و مشکلات مردم فلسطین پایان دهد.

وی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: نتانیاهو و کابینه تندرو او به طور عامدانه از رسیدن به توافق آتش‌بس ممانعت می‌کنند. محاسبات نتانیاهو با امور شخصی وی و آینده‌ سیاسی‌اش مرتبط است و به رسیدن به توافق اهمیت نمی‌دهد.

این عضو ارشد حماس افزود: آنچه در این دور از مذاکرات قاهره به ما پیشنهاد شد بهتر از پیشنهادت قبلی است.

بدران تاکید کرد: با دولت آمریکا ارتباط مستقیم نداریم بلکه از طریق واسطه‌ها با آن در ارتباط هستیم. دولت آمریکا بیطرف نیست بلکه در جنگ علیه ملت ما شریک است.

وی در بخش دیگری گفت: ما خواستار ورود ترکیه و روسیه به عنوان ضامن هرگونه توافق با رژیم اسرائیل شدیم.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش جزئیات پیشنهاد آتش بس پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.

آن‌ها اعلام کردند که این توافق سه مرحله‌ای و ۱۲۴ روزه است.

در آخرین جزئیات مربوط به مذاکرات قاهره برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه رسانه‌های مصری تاکید کردند پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بر سر آتش‌بس و توافق تبادل اسیران در نوار غزه حاصل شده است.

پیش از این کانال خبری قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه گزارش داد که هیئت امنیتی مصر که در روند مذاکرات اسرائیل و حماس میانجی‌گری می‌کرد در مورد بسیاری از موارد اختلاف نظر به یک چارچوب توافقی دست یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • تحولات اوکراین|هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب