Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کتابی درباره شهید صادق عدالت اکبری به زودی از سوی انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود.

حسین شرفخانلو در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: کتابی درباره شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری نوشته‌ام که این روز‌ها از سوی انتشارات روایت فتح در مرحله چاپ قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این شهید فرزند سردار است و پدرش از سرداران سپاه بوده که به نوعی سهم خود را به انقلاب، اسلام و جبهه ادا کرده است البته صادق و پدرش دنیا را اینگونه نمی‌دیدند و در زمانه‌ای که هر کس به دنبال سهم خود از سفره انقلاب است صادق عدالت سوریه رفتن و پاسداری و شهادت را انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده کتاب‌هایی، چون «شبیه خودش» درباره دلایل پرداختن به زندگی این شهید بیان کرد: برای من جالب بود که فردی که شرایط مناسب دارد و می‌تواند یک عمر در راحتی باشد، جنگ و دفاع از میهن را انتخاب می‌کند. از نظر من سرنوشت این شهید می‌توانست اینطور نباشد و رسیدن به مرحله‌ای که یک فرد خود را ملزم را به دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام می‌کند بسیار جالب بود.

وی درباره تاثیر این کتاب و ضرورت پرداختن به چنین موضوعی تشریح کرد: فکر می‌کنم این اثر تلنگری به جامعه امروز باشد. کسانی که در زمان جنگ زخمی برنداشتند و حقی ندارند، امروز طلبکار هستند و در کنار آن آدم‌هایی مثل صادق عدالت اکبری و مادرش که نه تنها سهمی برنداشتند بلکه سهم مضاعف نیز داشتند حضور دارند.

شرفخانلو در بخش دیگری از سخنانش به کتاب دیگرش درباره شهدا اشاره کرد و گفت: این روز‌ها در حال نگارش کتاب دیگری درباره شهدای مدافع حرم هستم. در این اثر به زندگی شهید عباس ذاکر حیدری که از رزمندگان جنگ بود و با اعزام به سوریه به شهادت رسید، می‌پردازم.

وی اظهار کرد: کتاب زندگی صادق عدالت اکبری تا آخر سال از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتاب کتابخوانی انتشارات روایت فتح مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

این انتشارات، از بین بیش از ۷۰۰ عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌آورد که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید به حساب می‌آیند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6089749 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است