Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا اکبر رحمتیان روز یکشنبه در مراسم تجلیل از این سه نفر اظهار داشت : این سه تن در سی و سومین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی چندی قبل در تهران برگزار شد به عنوان نمونه برتر ملی معرفی و جوایزی به آنها اهدا شد.
وی افزود: کشاورزان و کارآفرینان نمونه افتخاری در بخش کشاورزی برای شهرستان هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در بخش آبیاری زیرسطحی که در سطح 130 هکتار انجام شد حسن دهقان بهابادی مقام دوم را کسب کرد و این کشاورز نمونه با اجرای این طرح زمینه اشتغال 102 نفر را فراهم کرد.
همچنین محبوبه محمدی به عنوان بانوی کارآفرین نمونه کشوری شدو مقام دوم را به دست آورد. وی در زمینه تولید شیر و فرآورده های لبنی فعالیت دارد و توانسته زمینه اشتغال سه نفر را فراهم کند.
زهرا سلطان پناه رتبه اول آبخیزدارداری بیولوژیک را از آن خود کرد که موفق شد حدود 500 هکتار اراضی تخریب شده منابع طبیعی را که براثر برداشت بی رویه نابود شده بود با کمک جوامع محلی و تشکل های روستایی و زنان روستا دوباره احیاءکند.
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.
9877/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بخش کشاورزی زنان شیر فرآورده های لبنی منابع طبیعی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود