Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:15:05 GMT

ایجاد اشتغال برای ۸۹۲ نفر طی سال جاری در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۵۸۱۲

ایجاد اشتغال برای ۸۹۲ نفر طی سال جاری در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در جلسه ستاد تسهیل استان اظهار داشت: کارهای خوبی در استان از جمله در همین جلسات ستاد تسهیل و رف موانع تولید در استان انجام شده که باید به مردم ارائه شود.

وی از ایجاد و تثبیت ۸۹۲ شغل در پی مصوبات ستاد تسهیل در استان خبر داد و گفت: این آمار بسیار خوبی در استان است که حتما باید اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی هدف از اطلاع رسانی به موقع امورات پیش روی دستگاه های اجرایی را گزارش به مردم عنوان کرد وگفت: از طرفی ما می خواهیم فعالیت هایی که دوستان و دستگاهها انجام می دهند نادیده گرفته نشود و از جهت دیگر مردم را امیدوار به رفع مشکلات کنند.

 استاندار ایلام از دبیر جلسات مختلف از جمله ستاد تسهیل، ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای اشتغال و دیگر کمیسیون ها خواست نسبت به ارائه عملکرد این جلسات و مصوبات و اقدامات صورت گرفته گزارشات لازم را به مردم و وزارتخانه ها ارائه دهند.

وی افزود: مدیران در میان مردم حضور یابند و گزارش فعالیت های خود را به مردم ارائه دهند چرا که باعث می شود برخی عنوان کنند که جلسات متعدد هیچ دستاوردی ندارد در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی در جلسات مختلف تعیین تکلیف و فعال شده اند و اشتغال بسیاری در استان حفظ شده است.

کد خبر 4505725

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام اشتغال قاسم سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است