Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری نهبندان سید مجتبی علوم مقدم در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان نهبندان اظهار داشت: همانا در کنار نگاه عالمانه مقام معظم رهبری به این خطه، مدیران اجرایی دولت هم توجه ویژه ای به این نقطه دارند که گواه این مدعا شروع فعالیت های بازدیدی استاندار جدید از شهرستانهای استان از شهرستان نهبندان است و علت آن به جهت مشکلات این شهرستان و توجهی که مقام معظم رهبری به این نقطه داشتند و برای اجرایی کردن فرمایشات ایشان قدم های موثر و کاربردی تری باید برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هدف از این سفرها، یکی حضور استاندار و دیگری اینکه این سفرها، سفرهایی با برنامه، کاربردی و نتیجه گرا باشد که این خود نشان دهنده این است استاندار دنبال این است، وقت ها هدر نرود و فرصت ها درست مدیریت شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: استاندار در سفرهایی که به شهرستان خواهند داشت دیدارهایی را با نخبگان، ائمه جمعه، معتمدین محلی، مسئولان و ذی نفوذ در شهرستان انجام خواهند داد و با مشکلات شهرستان آشنا خواهند شد و آشنایی و حضور دقیق در شهرستان صورت می گیرد که بتوان سال 98 با دید باز و آشنایی کامل راجع به مشکلات و تخصیص اعتبارات تصمیم گرفته شود.
وی ادامه داد: نگاه بر این است که اولویت حل مشکلات اقتصادی مردم مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد است و در حوزه شهری و روستایی موضوعات بسیاری است که نسبت به حل و فصل آن اقدام باید کرد؛ جذب سرمایه گذار، جذب اعتبارات، حل مشکلات مربوط به حوزه جذب و مردم ما کمترین مشکلات را دارا هستند و اختلافاتی را که در این حوزه ها است باید حل شود و کار پیش رود.
فرماندار نهبندان نیز در این نشست گفت: محور سفر استاندار به شهرستان ها از جمله نهبندان ایجاد هم افزایی و افزایش تعامل بین دستگاه های اجرایی با یکدیگر در راستای رفع مشکلات مردم است.
ماشاءاله کریمان خراسانی با بیان اینکه گزارش مبسوط و کاملی از مشکلات احصا شده شهرستان با همفکری مدیران و نخبگان نهبندان تدوین شده است اظهار امیدواری کرد: حضور استاندار در شهرستان منشا خیر و برکت باشد.
نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان نهبندان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار نهبندان، مدیران کل ستادی استانداری و تعدادی از مدیران شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خراسان جنوبی دستگاه های اجرایی سرمایه مشکلات اقتصادی مقام معظم رهبری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف

نخستین جلسه کمیته حل اختلاف اتباع و مهاجرین خارجی خراسان جنوبی با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری برگزار شد.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: اتباع و مهاجرین دارای کارت آمایش می‌توانند با مراجعه به کمیته حقوقی به طرح شکایات خود بپردازند.

او افزود: این کمیته روند رسیدگی به شکایت‌های اتباع را تسهیل کرده و سرعت می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف