Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- باشگاه بایرن مونیخ آلمان ضمن در نظر گرفتن جریمه برای «فرانک ریبری» بازیکن خود به دلیل پست اینستاگرامی رکیکش، رفتار غیر اخلاقی وینگر فرانسوی خود را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه «تایمز آف ایندیا» چاپ دهلی روز یکشنبه نوشت: ریبری در روزهای ابتدایی هفته جاری ویدئویی را در حساب کاربری ایسنتاگرام خود منتشر کرد که در آن او به همراه یک سرآشپز مشهور ترک که با نام «سالت بی» شناخته می شود، در رستوران شخصی وی در دبی دیده شده و با ظرف غذایی که گوشت روی آن با یک لایه نازک طلای خوراکی پوشانده و معادل یک هزار و 200 یورو قیمت دارد، در حال ژست گرفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وینگر فرانسوی بایرن پس از انتشار این ویدئو به دلیل آنچه از سوی دنبال کنندگان اینستاگرامی اش «نمایش وقیحانه ثروت» نامیده شد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت که البته با واکنش به شدت غیرمحترمانه وی پاسخ داده شد.
وی در ادامه این پست که با الفاظ رکیک اشباع شده، نوشت: من هیچ چیز به شما بدهکار نیستم، موفقیت من بالاتر از همه چیز است و آن را به لطف خدا، خودم و کسانی که مرا دوست دارند و به من ایمان داشتند، به دست آورده ام؛ دیگران برای من پشیزی ارزش ندارند!!
ریبری علاوه بر این، روزنامه نگاری که گزارش این داستان را منتشر کرده بود نیز بی نصیب نگذاشت و در پستی جداگانه از خجالت او هم در آمد اما ظاهرا واکنش های وی از طرف باشگاه بایرن مونیخ محکوم شده است.
در واقع، «حسن صالح حمیدزیچ» مدیر ورزشی بایرن در تارنمای رسمی این باشگاه نوشت: او (ریبری) الفاظی را استفاده کرده است که ما به عنوان «بایرن مونیخ» آنها را نپذیرفته و فرانک هم به عنوان الگو و بازیکن بایرن هرگز نمی بایست از آنها استفاده کند.
این اتفاق تازه ترین حادثه در فصل سخت ریبری در بایرن محسوب می شود؛ بازیکنی که با توجه به اتمام قراردادش تا پایان فصل جاری انتظار می رود، آلیانس آرنا را ترک کند.
وینگر اسبق تیم ملی فرانسه که در رقابت های فصل جدید بوندسلیگا تنها در 9 بازی به میدان رفته است، در ماه نوامبر پس از پذیرفتن شکست سه بر 2 مقابل بورسیا دورتموند صدرنشین، بدنبال مشاجره و زد و خورد با یک کارشناس فوتبالی از وی رسما عذرخواهی کرده بود.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فرانك ريبري بايرن مونيخ توهين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید

تبلیغ عجیب صداوسیما در هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • اشتوتگارت - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • خاص و نوستالژی؛ طرح لو رفته از کیت سوم بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 / عکس
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود
  • عملیات ناموفق؛ جود بلینگام برای پرت کردن حواس هری کین چه گفت؟ / عکس
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک