Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@19:28:01 GMT

دیدار فلسطین و سوریه برنده‌ای نداشت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۷۵۱۲

دیدار فلسطین و سوریه برنده‌ای نداشت

در دومین دیدار از گروه B. جام ملت‌های آسیا دو تیم سوریه و فلسطین برابر هم قرار گرفتند. تماشاگران دو تیم استقبال زیادی از این دیدار کردند و ظرفیت ورزشگاه تقریبا پر شده بود.

در همان ابتدای بازی عمر خربین می‌توانست دروازه فلسطین را باز کند، ولی توپ او در شش قدم با بدشانسی وارد دروازه نشد و برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازیکنان فلسطین که تیم دست و پا بسته‌ای نبودند، بر بازی مسلط شدند و موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتند.

سوری‌ها در اواخر مسابقه در نیمه نخست باز هم بر بازی مسلط شدند. جدی‌ترین موقعیت تیم را عمر سومه روی یک ضربه ایستگاهی از دست داد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم فلسطینی‌ها با بازی دفاعی مانع از نفوذ بازیکنان سوریه شدند. خطا‌های زیاد بازیکنان فلسطین در نهایت منجر به اخراج محمد صالح از زمین بازی شد تا فلسطین از دقیقه ۶۹ در پی اخراج این بازیکن ۱۰ نفره باشد.

در نهایت این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید و تیم‌ها امتیازات را تقسیم کردند.

این اولین امتیاز تیم فلسطین در کل جام ملت‌های آسیا بود که در آن شرکت کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام ملتها جام ملتهای 2019 تیم ملی فوتبال سوریه تیم ملی فوتبال فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز باتوجه به شرایط بارندگی خوب و به‌نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به کوبل‌داوری بازی امروز به‌خاطر قضاوت خوبی که داشتند خسته‌نباشید می‌گویم. بارندگی از کیفیت بازی حساس امروز کم کرد، اما هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوردیم.

وی افزود: به چهار هفته پایانی امیدوار هستیم؛ در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود، به‌دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما سپاهان تیم بزرگی است و کسب یک امتیاز از سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته گذشته با ملوان بندرانزلی مساوی کردیم و باید به پنج هفته انتهایی لیگ برتر امیدوار می‌بودیم، تا هفته سی‌ام و پایانی در کش‌وقوس و جنگ برای بقا هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: این امتیاز بار روانی را از تیم‌مان کاهش خواهد داد، زمانی‌که از حریف‌مان عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم، در نیمه‌دوم سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا سه‌امتیاز را به‌دست بیاوریم، بازیکنان تیم من ناامید نمی‌شوند. در نیمه‌دوم بازی‌ها باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

کد خبر 751229

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت