Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحسین برجسته ملکی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این افراد 2 قبضه سلاح شکاری و 40 قطعه تیر ساچمه زنی کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: طبق قانون، شروع به شکار جرم تلقی شده و مستوجب مجازات است.
فرمانده پایگاه دریابانی بندرترکمن افزود: با وجود مسوولیت های سنگین دریابانی گلستان در حفظ و حراست از سرحدات آبی ایران در دریای خزر، مامورین این نهاد نظامی در راه حفظ و پاسداشت حیات وحش منطقه از هیچ کمکی به محیط زیست دریغ نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشوراده نیز تنها جزیره ایرانی دریای خزر در استان گلستان است که در بخش غربی از طریق شهرستان گلوگاه و بهشهر به شبه جزیره میانکاله وصل می شود و در گستره خشکی آن حیواناتی همچون گراز، شغال، روباه، خرگوش، ماهی، قرقاول، کبک و پرندگان دریایی در پهنه آبی آن هزاران قطعه از انواع پرندگان مهاجر زندگی می کنند.
آشوراده بخشی از شبه جزیره میانکاله است .
پناهگاه حیات وحش میانکاله 68هزار و 800 هکتار وسعت دارد.
از 65 کیلومتر طول ساحل شمالی پناهگاه حیات وحش میانکاله فقط 5 کیلومتر آن مربوط به حوزه قضایی بندرترکمن در استان گلستان است.
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پرندگان دریای خزر قانون کشف و ضبط محیط زیست جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

به گزارش زومیت، آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • تصاویر زیبای پرندگان در تالاب میانکاله
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)