Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه زهرا توکلی شامگاه یکشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان در سخنانی با اشاره به فعالیت مرکز ماده ۱۶ و سایر پروسه های درمانی اعتیاد در استان، اظهار داشت: بهزیستی لرستان بر اساس مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر اقدام می کند.

وی، بیان داشت: در این اینکه اعتیاد یک بحث بسیار پیچیده و آسیب جدی بوده شکی وجود ندارد و درمان، توانمندسازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. معتادان یک پروسه بسیار مشکل، زمانبر و هزینه بر است.

مدیرکل بهزیستی لرستان، تاکید کرد: بر اساس آنچه که در سطح کشور و توافق نامه ای که بین بسیج و شورای مبارزه با مواد مخدر منعقد شده و کمیته کشوری ماده ۱۶ آن را مصوب کرده، بهزیستی آمادگی صدور مجوز را برای بسیج به عنوان یک نهاد عمومی دارد.

توکلی با اشاره به اینکه امیدواریم ظرفیت جدیدی که از سوی بسیج برای نگهداری معتادان متجاهر استان پیش بینی شده منجر به این شود که خدمات در این حوزه پوشش بهتری داشته باشد، گفت: مصوبه مرکز ماده ۱۶ کشور، بحث نظارت و صدور مجوز در این زمینه را بر عهده بهزیستی قرار داده که ما آمادگی لازم را برای همکاری در این زمینه را داریم.

کد خبر 4505870

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی لرستان معتادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه