Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:38:04 GMT

لحظه وحشتناک واژگون شدن تریلی در سر چهار راه +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۹۴۹۹

لحظه وحشتناک واژگون شدن تریلی در سر چهار راه +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرعت غیرمجاز یک راننده تریلی قانون‌شکن در یکی از خیابان‌های خارج از شهر چین موجب وقوع حادثه ای وحشتناک شد. در این حادثه که صبح روز پنجشنبه و در یکی از چهارراه‌های شهر «ووشی» در استان جیانگژی چین رخ داد، در اثر واژگونی این تریلی یک نفر جان خود را از دست داد و چند نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تریلی حامل الوارهای چوب بود که به دلیل سرعت زیاد در چهارراه از مسیر خود منحرف و واژگون شد. در لحظه وقوع حادثه یک راننده اسکوتر و سرنشین آن به همراه یک راننده خودروی سواری که منتظر سبز شدن چراغ قرمز چهار راه بودند دچار حادثه شدند. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته چهار راه تهیه شده است مشاهده می شود که راننده این تریلی به علت سرعت غیرمجاز موفق به کنترل آن نمی شود و پس از انحراف مسیر واژگون می شود.

این ویدئو نشان می‌دهد که بار تریلی که الوار های چوب بوده روی سر اسکوترسوار و سرنشین آن و همچنین راننده خودروی سوار فرو می ریزد. در این ویدئو راننده خودروی سواری که یک زن بوده در حالی که دچار جراحت شده و در داخل خودروی خود گرفتار شده است دیده می شود.

بنا بر گزارش رسانه های چین راننده اسکوتر در صحنه حادثه جانش را از دست داد و دو قربانی دیگر که دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. در حالی که راننده تریلی توسط پلیس بازداشت شده و در بازداشتگاه به سر می‌برد، تحقیقات پلیس در این مورد ادامه دارد. انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران در شبکه های اجتماعی چین نیز همراه بود. بسیاری از کاربران علاوه بر مقصر دانستن راننده تریلی، اشتباه راننده اسکوتر در عبور از خط ویژه و قرار گرفتن در محل نامناسب (لاین نامناسب) را علت مرگ او دانستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سرعت غیرمجاز تریلی حادثه ساز شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث رانندگی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد

 رسانه‌های اسرائیل شنبه شب گزارش دادند که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل واژگون شده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیل استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن‌گویر»؛ وزیر امینت رژیم صهیونیستی
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • ببینید | واژگون شدن خودروی «بن‌ گویر»