Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز تصویری که بعضی از مسئولان در خصوص وضعیت جامعه منعکس می کنند مبتنی بر واقعیات جامعه نیست و مردم فکر می کنند که مسئولان در جریان وقایع و حقایق ملموس جامعه نیستند که این امر فاصله بین مردم و مسئولان را بیشتر می کند.
سید کمال الدین شهریاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت رفع موانعی که بین مسئولان و مردم فاصله انداخته است، بیان کرد: زندگی مسئولان و رفتار و کنش آنها می‌تواند مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مسئولان به جای خدمت به مردم در فکر پست و مقام و رانت بازی و حفظ منافع شخصی، حزبی، گروهی و یا خانوادگی باشند به طور طبیعی فاصله در بین مسئولان و مردم ایجاد می شود.
وی در ادامه اظهار کرد: زمانی در بین مسئولان و مردم فاصله ایجاد می شود که مردم احساس کنند که  مسئولان به مصالح شخصی، قومی و قبیله ای خود فکر می کنند و هدف آنها  از تصدی پست‌ها نه به عنوان جایگاهی برای خدمت به مردم بلکه جایگاهی برای خدمت به گروه خاصی یا خانواده آنهاست.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در ادامه بیان کرد: امروز می‌بینیم که رانت خواری، فساد اداری و مالی نگرانی‌هایی را در مردم ایجاد کرده و مقداری از اعتماد عمومی نسبت به مسئولان از دست رفته است. مردم احساس می‌کنند که مسئولان درد آنها را نمی فهمند.
شهریاری در ادامه تصریح کرد: مسئولان در گزارش‌ها و حرف‌های خود مشکلات مردم را منعکس نمی‌کنند. امروز تصویری که بعضی از مسئولان در خصوص وضعیت جامعه منعکس می‌کنند مبتنی بر واقعیات جامعه نیست و مردم فکر می‌کنند که مسئولان در جریان وقایع و حقایق ملموس جامعه نیستند و فقر، بیکاری، گرانی و فشار اقتصادی بر مردم را احساس نمی کنند. اینها باعث ایجاد فاصله در بین مسئولان و مردم می شود.
وی در ادامه با اشاره به برداشته شدن نرده‌های بین مسئولان و مردم  در نماز جمعه تهران اظهار کرد: برداشتن نرده‌ها در بین صفوف نمازگزاران اقدام درستی است. در کشورهای توسعه یافته که از لحاظ مسائل امنیتی دقت لازم را برای حفظ جان مسئولین دارند، سعی می‌کنند این حرکت نماد بیرونی نداشته باشد و در واقع حفظ امنیت به صورت نامحسوس انجام می‌شود.
شهریاری در پایان گفت: در یک کشور توسعه یافته زمانی که یک مسئول در بین مردم حاضر می شود در ظاهر محافظین به صورتی که در کشور ما به دور مسئولین حلقه می زنند، دیده نمی‌شوند و مردم به طور مستقیم با مسئولان در ارتباط هستند و تمام تمهیدات امنیتی و حفاظتی به طور نامحسوس انجام می‌شود. برداشتن این نرده‌ها نیز به معنای کنار رفتن تمهیدات امنیتی نیست بلکه تمهیدات امنیتی باید در جای خودش باقی باشد چراکه ما همواره مورد غضب دشمنان بودیم و هستیم اما باید به صورت نامحسوس باشد. برچسب ها: سیدکمال‌الدین شهریاری ، محافظین ، مجلس

منبع: خرداد

کلیدواژه: محافظین مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • نماز جمعه سنندج
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم