Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@16:44:43 GMT

243 مربی تکواندو در خراسان رضوی فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۰۸۵۸

243 مربی تکواندو در خراسان رضوی فعالیت دارند

حسین حسین زاده یکشنبه شب در حاشیه مراسم تجلیل از مربیان این رشته ورزشی در استان افزود: این تعداد مربی در پنج رده درجه 3، درجه 2، درجه 1، ممتاز و بین المللی دسته بندی می شوند.
وی تعداد مربیان بین المللی استان را 15 استاد مرد و زن عنوان کرد و گفت: استادانی که می توانند احکام مختلف کمربند را برای هنرجویان خود صادر کنند، ثبت نام کنندگان در سایت رسمی فدراسیون هستند لذا دیگر مربیان امکان صدور حکم کمربند را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاده در باره هزینه های پرداختی برای احکام نیز اظهار داشت: به عنوان مثال مبلغ پرداختی برای کمربند زرد 200 هزار ریال است که یک مربی براساس رتبه بندی ذکر شده سهمی حدود 50 درصد از آن دارد و مابقی به فدراسیون و هیات استانی تعلق می گیرد.
در این مراسم از مربیان و داوران پیشکسوت و برگزیده تکواندو استان قدردانی شد.
32 هزار تکواندوکار در خراسان رضوی فعالیت دارند که فعالیت دست کم 15 هزار نفر آنان مداوم و رسمی است.
156 باشگاه تکواندو از خراسان رضوی در سایت فدراسیون تکواندو به ثبت رسیده اند.
هیات تکواندو خراسان رضوی یکی از بزرگترین هیاتهای ورزشی این استان و جزو 10 هیات برتر تکواندو در ایران است.
3221 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایران تکواندو خراسان رضوی مربی فعالیت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان