Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در کارنامه جریان نفاق ۱۷ هزار ترور از مردم کوچه و بازار قرار دارد که اگر کسی اسیر این فضای فتنه‌گون می‌شد قطعاً قافیه را می‌باخت.

 محمدحسین صفار هرندی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) باقرآباد شهرستان قرچک با اشاره به تشدید پیوند دشمن با فتنه‌گران پس از انتخابات اظهار داشت: رفتار قبیح فتنه‌گران سبب شد تا مورد حمایت دشمنان قرار بگیرند و با حمایت منافقان در مسیر متزلزل کردن نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دشمن توانایی مبارزه با نظام مقدس اسلامی در جنگ سخت را ندارد و به همین دلیل امروز نیز تلاش دارد تا با مداخله در امور کشورمان انقلاب اسلامی را با چالش روبه‌رو کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز با گذشت 10 سال از فتنه سال 88 با جلوه‌های عریان‌تری از حضور منافقانی که تا آن روز خود را پشت شعارهایی مخفی کرده بودند آشنا شدیم، در آن زمان کسانی آمدند و شعار ضدیت با امام امت و ولایت را سر دادند و در ماه رمضان روزه‌خواری کردند اما وقتی به گذشته برخی از آن‌ها رجوع می‌کردیم حرف آن‌ها پیاده کردن اسلام ناب محمدی(ص) بود.

صفار هرندی با بیان اینکه در فتنه تلاش شد تا جای جلاد و مظلوم تغییر پیدا کند تصریح  کرد: در کارنامه جریان نفاق 17 هزار ترور از مردم کوچه و بازار قرار دارد که اگر کسی اسیر این فضای فتنه‌گون می‌شد قطعاً قافیه را می‌باخت.

وی ادامه داد: سران اصلی فتنه در بیرون از نظام و کشور قرار دارند و سران فتنه‌ای که در داخل هستند در حد و اندازه‌ای نیستند که بخواهند چنین جریانی را هدایت کنند بلکه فریب‌خورده بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: همه آن‌هایی که گمان می‌کنند تاریخ مصرف جمهوری اسلامی پس از 40 سال تمام می‌شود و جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را نمی‌بیند، دیدند که جمهوری اسلامی چگونه در حال گذار با اقتدار از  40 سالگی خود است و به یاری خداوند 40 سالگی‌های دیگری را نیز خواهد دید.

صفار هرندی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: مدیریت بازار ارز پیش از این در اختیار مفسدان اقتصادی بود و کسی توان مقابله با آن‌ها را نداشت اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای ایجاد آرامش در بازار ارز شاهد تغییر بزرگی در این زمینه هستیم.

وی در پایان با اشاره به قدرت و غیرقابل نفوذ بودن ایران در برابر تهدیدات دشمنان و جنایات استکبار جهانی خاطرنشان کرد: آلودگی‌هایی که در فتنه 88 در سطح خیابان‌ها به وجود آمد پاک شد و دشمن پاسخ دندان‌شکن خود را با حضور حماسی مردم در 9 دی دریافت کرد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: انقلاب اسلامی ایران و حمایت های مردم ما از مردم مظلوم فلسطین موجب بیداری مردم جهان شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در آئین نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان جهان سیاست‌های آمریکا را زیر سوال برده‌اند، اظهار کرد: ایستادگی مردم ایران اسلامی در قبال مواضع حق و حقیقت مردم فلسطین باعث شده که هم اکنون شاهد یک بیداری جهانی علیه نظام سلطه و رژیم جنایتکار اسرائیل در جهان باشیم.

وی یادآور شد: تظاهرات دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه را می‌توان یکی از برکات طوفان الاقصی عنوان کرد که موجودیت اسرائیل را در بین افکار عمومی جهان خدشه دار کرده و زیر سوال برده است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: برگزاری این اعتراضات در کنار عملیات طوفان الاقصی و سپس وعده صادق ضربات محکمی را بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کرد به طوری که بزودی شاهد نابودی جبهه باطل خواهیم بود.

وی با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی ایران در بیداری جهانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰ سال است که در مقابل سیاست استکبار جهانی توانسته با شجاعت قد علم کند و دانشجویان آمریکایی نیز باید بدانند که این اعتراضات آنها قطعاً نابودی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از خطبه‌ها با مهم خواندن تقوای الهی گفت: باید تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا خداوند شاهد اعمال و رفتار ما است و یاد خداوند را باید همواره در نظر داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) افزود: امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری هستند که سیره عملی ایشان باید مورد توجه مسلمانان به ویژه شیعیان قرار بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: یکی از درس‌هایی که باید از سیره امام صادق آموخت موضوع غیرت دینی و پرهیز از حضور در مجالس دارای گناه است به طوری که بر اساس روایتی امام صادق (ع) در مجلسی که حاکمان وقت تدارک دیده بودند، حضور یافتند اما به محض مشاهده آثار گناه مجلس را ترک کردند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو در تهران که با حضور ۷۰ کشور جهان در حال برگزاری است افزود: در این نمایشگاه فرصت‌های تجاری، صادرات و سرمایه‌گذاری کشورمان به نمایش گذاشته شده است که می‌تواند در جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور و حتی معیشت مردم تأثیرگذار باشد.

کد خبر 750338

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود