Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به دلیل انجام حرکتی بر هم زننده نظم و امنیت یکی از فرودگاه‌های آمریکا بود، دستگیر و بازداشت شد. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، برای دومین بار زیاده‌روی در مصرف مشروبات الکلی برای وین رونی دردسرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به دلیل مصرف توامان مشروبات الکلی و قرص‌های خواب‌آور دچار حالتی غیرعادی شده که در آن زمان زنگ خطر یکی از درهای فرودگاه واشنگتن - شهری که در یکی از تیم‌های فوتبال آن توپ می‌زند - را به صدا درمی‌آورد.

سخنگوی وین رونی 33 ساله مدعی شده است که حالت غیرعادی که این بازیکن انگلیسی دچارش شده است به دلیل مصرف همزمان مصرف مشروبات الکلی و قرص‌های خواب‌آوری بوده که برای او تجویز شده بوده است

طبق اعلام مقامات فرودگاه واشنگتن، این اتفاق در تاریخ 16 دسامبر (25 آذر) رخ داده و رونی علاوه بر ایجاد اخلال در نظم فرودگاه به خاطر به صدا درآوردن زنگ هشدار یکی از درهای فرودگاه، به جرم فحاشی و مستی در ملأ عام دستگیر شده است.

نکته جالب درباره مجازات وین رونی به خاطر حرکاتش این بوده است که او 10 روز پس از تخلفش جریمه شد اما تنها به مبلغ 25 یورو که درآمد یک دقیقه اوست. رونی سال گذشته 20 میلیون پوند درآمد داشت.

طبق اعلام سخنگوی رونی، این بازیکن انگلیس پس از پروازی طولانی از مبداً شهر ریاض عربستان سعودی (جایی که برای تماشای مسابقات اتومبیلرانی فرمول E و یک برنامه تبلیغاتی یک روزه رفته بود) در مسیر بازگشت به آمریکا مشروبات الکلی و قرص خواب‌آور مصرف کرده و عوارض آن پس از رسیدن او به مقصد مشخص شده است.

وین رونی: اخراج مورینیو تصمیم درستی بود/ منچستریونایتد نیاز به تغییر داشت

رونی که ماه ژوئن سال 2018 اورتون را به مقصد تیمی دی‌سی یونایتد آمریکا ترک کرد، پس از بازداشت موقت به کلانتری منطقه لودون انتقال داده و به قید وثیقه آزاد شد. این پرونده با پرداخت جریمه نقدی بسته شده است.

این نخستین باری نیست که رونی به دلیل مصرف مشروبات الکلی دستگیر می‌شود و خودش را به دردسر می‌اندازد. او سال 2017 هم به دلیل رانندگی در حالت مستی دستگیر و به قید وثیقه آزاد شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط وین رونی تیم ملی انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وین رونی تیم ملی انگلیس وین رونی تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| پرترددترین فرودگاه‌ های جهان در سال ۲۰۲۴

تین نیوز

دلایل بسیار زیادی برای تردد بالا در یک فرودگاه وجود داشته که از جمله آنها توریستی بودن شهر یا کشور موردنظر یا حتی امکانات بالا و طراحی زیبای فرودگاه می تواند باشد. موسسه OAG Aviation، در آخرین گزارش عملیات ترافیک هوایی خود فرودگاه های پرتردد در سال ۲۰۲۴ را معرفی کرد.

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • اینفوگرافیک| پرترددترین فرودگاه‌ های جهان در سال ۲۰۲۴
  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • جزییات حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز/ یک پزشک: مسمومیت با «متانول» نبوده/ هیچ‌کس به کما نرفته؛ خبر نارسایی کلیوی چند تن دیگر کذب است؛ این اشخاص به درخواست خودشان دیالیز شدند
  • جزئیات جدید از حادثه مرگبار مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی | پای ماده‌ی دیگر وسط آمد!
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی شیراز/ هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است
  • بنوش و بمیر!