Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از ۲ واحد تولیدی در استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی مویدی» رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور به همراه «عبدالمحمد زاهدی» استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی امروز (دوشنبه 17 دی) از 2 واحد تولیدی در قزوین بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مویدی در سفر به قزوین از شرکت گلدیران برند ال جی و صنايع زرين نماى كاسپین تولیدکننده لوازم خانگی بازدید کرد.

 

همچنین رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و استاندار قزوین از نمایشگاه محصولات صنعتی و تولیدی استان در شهرک صنعتی کاسپین هم بازدید کردند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل مراجع و علماء استان گلستان سازمان هواشناسی کلیسا آمریکا مجلس بارش برف رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استاندار قزوین واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی

جعفر فرشچی‌طوسی دراین‌باره گفت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی " چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی‌طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند، عنوان کرد: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان‌رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشور‌ها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: وجود واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان و صادرات‌گرا و نیز نوع کیفیت کالا‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشور‌های مختلف می‌تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری را برای ورود محصولات داخلی خراسان‌رضوی به بازار‌های بین‌المللی فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت