Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی شاهین دژ گفت: آتش سوزی ناشی از یک دستگاه بخاری نفتی، موجب مرگ یک مرد 46 ساله در روستای «قره تپه» این شهرستان شد.

سرهنگ مجید عمران زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش‌سوزی در دفتر شرکت تعاونی نفت روستا، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس اظهارات شاهدان، بخاری نفتی شرکت دچار آتش سوزی شده و متصدی آن، بخاری را به حیاط شرکت انداخته است؛ این مرد پس از آن برای مهار آتش به داخل بازگشته و دچار سوختگی شدید منجر به فوت شده است.
سرهنگ عمران اظهار داشت: آتش با حضور پرسنل آتش نشانی این شهرستان مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط مسکونی جلوگیری شد.
فرمانده انتظامی شاهین دژ با بیان اینکه جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شهد، بیان کرد: علت دقیق آتش‌سوزی از سوی کارشناسان در حال بررسی است.
به گزارش ایرنا برای اطفای حریق مایعات قابل اشتعال مانند نفت باید از روش قطع اکسیژن (خفه کردن) استفاده شود و بهترین ماده مهار برای این نوع از آتش سوزی ها کف می باشد؛ در غیر این صورت باید برای اطفای حریق از انواع خاموش کننده های پودری استفاده شود.
آب تحت فشار نیز نه تنها برای آتش های نفتی مفید نیست بلکه باعث پخش شدن مایعات مشتعل و گسترش آتش سوزی می گردد.
7510/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه مرگ مرد 46ساله شاهين دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی

تحلیل‌های مستقل نشان داد که جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که سال گذشته رونمایی شد و توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد.

به گزارش ایسنا، سری پورا ۷۰ (Pura ۷۰) که هفته گذشته توسط هواوی معرفی شد، مجهز به پردازنده Kirin ۹۰۱۰ است که در بررسی این دستگاه توسط شرکت مشاوره تِک اینسایتس، مشاهده شد. این یک نسخه جدیدتر از محصول Kirin ۹۰۰۰s است که توسط شرکت تراشه سازی SMIC برای گوشی «میت ۶۰ پرو» ساخته شد و باعث نگرانی مقامات آمریکایی شد که از نظر آنها، تراشه هفت نانومتری، فراتر از توانمندیهای چین است.

هواوی از زمان معرفی مدل «میت» در اوت سال گذشته، حیات دوباره را تجربه کرده و سوار بر موج ستایش از توانایی این شرکت برای تحقق نیمه رسانای پیشرفته با وجود تشدید محدودیتهای صادرات فناوری آمریکا شده است.

طبق آمار بازار که توسط تحلیلگران جفریز بررسی شده است، سری پورا ۷۰، در مدت دو روز از آغاز عرضه، به فروش رسید. مقامات آمریکایی اکنون سرگرم ارزیابی تحریم‌های بیشتر برای مهار این شرکت و بلندپروازیهای چین در عرصه ساخت نیمه رساناها هستند.

شرکت تِک اینسایتس اعلام کرد کاملا مطمئن است مدل پورا، حاوی پردازنده Kirin ۹۰۱۰ هواوی است که با فناوری پیشرفته تر از فرآیند تولید هفت نانومتری مرسوم شرکت SMIC تولید شده است.

لاین «پورا» که سابق بر این به عنوان «سری پی» شناخته می شد، معمولا به دلیل قابلیتهای قدرتمند دوربین، پرفروش بوده اند. فراهم کردن یک گزینه جدید برای کاربران چینی، فشار بیشتری بر فروش آیفون می آورد که تا سپتامبر، خبری از مدل جدید آن نیست. بانک جفریز اعلام کرد هواوی احتمالا سهم بازار بیشتری را در آستانه جشنواره فروش ۱۸ ژوئن، کسب خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کار مصرف کننده است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد. این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان