Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که هیچ گونه عجله‌ای برای معرفی جایگزین‌های دائمی برای تعدادی از اعضای موقت کابینه‌اش ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هیچ عجله‌ای برای معرفی گزینه‌های دائمی برای تعدادی از اعضای کابینه که به صورت موقت فعالیت های خود را انجام می دهند، ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: انتخاب افراد موقت در کابینه به من انعطاف پذیری بیشتری را برای انتخاب افراد جدید خواهد داد. آیا این مساله را درک می کنید؟ من موقت کار کردن افراد را دوست دارم. تعدادی از افراد هستند که فعلا به صورت موقت در دولت حضور دارند ولی ما یک کابینه بزرگ و عالی داریم.

وی از دیوید برنهارد وزیر کشور و میک مولوانی رئیس کارکنان کاخ سفید که به صورت موقت در کابینه حضور دارند، تقدیر و تشکر کرد.

کابینه ترامپ طی هفته‌های اخیر شاهد تغییرات گسترده‌ای بوده است. علاوه بر برنهارد و مولوانی، میتو ویتاکر نیز به عنوان دادستان کل موقت، اندریو ویلر به عنوان رئیس موقت سازمان حفاظت از محیط زیست، پاتریک شاناهان به عنوان وزیر موقت دفاع و جاناتان کوهن به عنوان سفیر موقت آمریکا در سازمان ملل فعالیت می کنند.

تمامی این سمت ها غیر از رئیس کارکنان کاخ سفید نیاز به تایید و تصویب نهایی سنا دارد. ترامپ هنوز گزینه نهایی مورد نظر خود برای جانشینی جیمز ماتیس را معرفی نکرده است.

ماتیس پیش از این به علت مخالفت با تصمیم غیرمنتظره ترامپ برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه از سمتش کناره گیری کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین