Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری آمریکا کشته شدن عامل حمله به ناو این کشور در سال ۲۰۰۰ را تایید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در تازه‌ترین توییت خود کشته شدن عامل اصلی بمبگذاری ناو این کشور در سال ۲۰۰۰ را تایید کرد.

ترامپ در توییتی با تایید این مطلب نوشت:  ارتش بزرگ ما عدالت را برای قهرمانانی که در حمله بزدلانه به ناو یو اس اس کول جان خود را از دست دادند و یا کشته شدند اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما جمال البداوی، رهبر آن حمله را کشتیم. کار ما در مقابل القاعده ادامه دارد. ما هرگز از مبارزه علیه تروریسم رادیکال اسلامی دست برنمی‌داریم.

این ناو در ۱۲ اکتبر سال ۲۰۰۰ درحالی که مشغول سوختگیری بود در خلیج عدن مورد حمله قرار گرفت که براثر این حمله ۱۷ ملوان آمریکایی کشته و ۳۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از سقوط خودروی دنا در آزادراه قزوین -رشت خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت 2 نفر شد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از سقوط خودروی دنا به دره در کیلومتر ۴۰ آزادراه قزوین- رشت خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که در باند شمالی آزادراه مذبور رخ داده بود، ۲ نفر مصدوم و یک‌نفر هم کشته شدند.

وی زمان این رویداد را حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد بیان کرد و گفت: در این حادثه بعد از ارزیابی میزان حادثه بلافاصله عملیات رهاسازی حادثه‌دیده‌ها و مصدومان با کمک عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت.

رئیس مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اضافه کرد: مصدومان این حادثه با آمبولانس و توسط نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

کد خبر 750061

دیگر خبرها

  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند