Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@02:53:32 GMT

پول‌های میلیاردی استقلال چگونه غیب شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۲۷۶۰

پول‌های میلیاردی استقلال چگونه غیب شد؟

به گزارش جهان نيوز، باشگاه استقلال این روز‌ها از شرایط مالی نامناسبی برخودار است و این در حالی است که این مجموعه روی پول‌های حامی مالی حساب ویژه‌ای باز کرده بود.
  فصل نقل و انتقالات زمستانی برای استقلال بسیار حائز اهمیت است و این تیم باید تمامی امتیازات از دست رفته را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکنون فقط فرهاد مجیدی به ترکیب استقلال اضافه شده است و هنوز بازیکن خاصی از لیست خرید شفر جذب نشده و دلیل اصلی این اتفاق بی پولی باشگاه و بدهی‌های کلان به بازیکنان تیم است.

گفته می‌شود حامی مالی باشگاه استقلال تا سال ۱۴۰۱ یعنی حدود ۳ سال آینده تمامی پرداختی‌ها را به حساب این باشگاه واریز کرده و به نوعی این پول‌ها پیشخور شده است و مدیران قبلی بخشی از این پول را و مدیران فعلی هم درصدی در دریافت این پول سهیم بودند و این تنها منبع درآمد استقلال برای فصل جاری و آینده لیگ برتر فوتبال است.

دیگر حامی مالی استقلال هم مدعی است که ۴۰ درصد مبلغ را مدیران قبلی استقلال دریافت کردند و باقیمانده در اختیار مدیران فعلی بوده است.

بررسی و به نوعی حسابرسی از مدیران سابق استقلال و پرسپولیس کماکان حلقه مفقوده فوتبال باشگاهی آن هم از ۲ تیم دولتی فوتبال است که متاسفانه کسی پاسخگوی هزینه‌های بی حساب کتاب و خالی ماندن دست مدیر آینده نیست.
به نظر می‌رسد درآمد چندین میلیاردی استقلال به نوعی غیب شده است و بهتر است که افتخاری مدیرعامل سابق استقلال در این مورد هرچه سریعتر شفاف سازی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

پاکبان شهرداری دزفول یک فقره چک را به صاحبش بازگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول،محمدامین عمارنه پاکبان وظیفه شناس خدمات شهری منطقه یک شهرداری دزفول صبح امروز درحالیکه در حال کار در بلوار جمهوری بود، با یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال مواجه شد.

پاکبان مذکور بلافاصله بعد از پیدا کردن چک به بانک مراجعه و مشخصات صاحب چک را دریافت و این فقره چک را به ایشان تحویل داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • سیل وحشتناک خودروهای میلیاردی عربستانی‌ها را له کرد | فیلم