Web Analytics Made Easy - Statcounter

منیره صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بزرگترین مرکز فرهنگی هنری و جامع کانون پرورشی آماده بهره برداری است، اظهار کرد: قرار است این مجتمع فرهنگی در دهه فجر به بهره برداری برسد، اما هنوز مجوزی برای جذب نیرو در این مرکز صادر نشده است.

صادقی با بیان اینکه پیگیری های لازم برای جذب نیرو در مرکز فرهنگی هنری بجنورد انجام شده، تصریح کرد: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قول جذب نیرو را داده اما هنوز مجوزی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره تعداد جذب نیرو در مرکز فرهنگی هنری بجنورد، گفت: آمار نیروی مورد نیاز در این مرکز پس از صدور مجوز اعلام می شود که کانون پرورش فکری خراسان شمالی دخالتی در این امر ندارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: امیدواریم قبل دهه فجر مجوز جذب نیرو برای مرکز فرهنگی هنری بجنورد صادر شود تا در این ایام به بهره برداری برسد.

صادقی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این مرکز بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری شرق کشور محسوب می شود، هرچه شمار نیروها در این مرکز بیشتر باشد، خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

وی همچنین درباره تجهیزات موجود در این مجتمع فرهنگی هنری، گفت: تجهیزات موجود برای بهره برداری تهیه شده اما برای خدمات رسانی مطلوب باید بیش از این تجهیز شود.

این مسئول اظهار کرد: بخش رصدخانه مرکز فرهنگی هنری بجنورد همچنان نیازمند تجهیزات است که در این رابطه مشکل اعتبار داریم.

صادقی گفت: باتوجه به فراگیر بودن مرکز فرهنگی هنری بجنورد، امکانات ضروری برای افراد نابینا و معلول تعبیه شده است.

وی مطرح کرد: این مرکز فرهنگی هنری دارای سالن اختصاصی تئاتر، رصدخانه، گود قصه گویی و دیگر بخش های فرهنگی است که با افتتاح آن تعداد مراکز فرهنگی هنری مرکز استان خراسن شمالی به سه مرکز می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین مرکز فرهنگی هنری شرق کشور با بیش سه هزار متر زیربنا در سال ۹۲ کلنگ زنی شد که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری احداث شده است.

کد خبر 4506156 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح طرح های عمرانی جذب نیرو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است

به گزارش جام جم آنلاین البرز، رحیم خاکی اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا‌های ایرانی به ثبت جهانی رسید.
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
به گفته او کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است