Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چند سالی است که طرح کارت پارک مکانیزه در پارکینگ های حاشیه ای سطح شهر در حال اجرا است و به دلیل مزایایی که دارد مورد توجه شهروندان قرار گرفته و رضیات خاطر آنان را جلب کرده است.
وی عنوان کرد: مهمترین مزیت اجرای طرح کارت پارک مکانیزه تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر است و در کنار آن می توان به کاهش بار ترافیکی معابر به عنوان یکی دیگر از مزیت های این طرح اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: به منظور استفاده از تکنولوژی در اجرای طرح کارت پارک مکانیزه در حال حاضر شرایطی فراهم شده تا مالکان خوردوها با شارز پلاک خودرو بتوانند از امکانات پارکینگ های حاشیه بهره مند شوند.
جهانگیری گفت: شهروندان می توانند با استفاده از روش های مختلف از قبیل مراجعه به سایت www.elitiet.ir ، مراجعه حضوری به پارکبان و یا نصب نرم افزار همراه پارک که در این سایت هم امکان دسترسی به آن وجود دارد، پلاک خودروهای خود را شارژ کنند.
وی بیان کرد: براین اساس خودروهایی که پلاک آنها شارژ نداشته باشد، نمی توانند از امکانات پارکینگ های حاشیه ای استفاده کنند و در صورت پارک در این مکان ها جریمه توقف ممنوع توسط پلیس راهور برای آنان صادر می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به شارژ پلاک خودروی خود دقت داشته باشند تا در صورت توقف در پارکینگ های حاشیه ای جریمه نشوند.
1004/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج