Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاه‌ویکمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در ابن بابویه برگزار شد. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم پنجاه‌ویکمین سالگرد درگذشت غلامرضا تختی قهرمان کشتی جهان و المپیک امروز (17 دی 97) همزمان با سالروز درگذشت وی در ابن بابویه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک حضور داشت و برای دقایقی برای حاضران صحبت کرد. برخی مسئولان و شمار زیادی از پیشکسوتان و مردم علاقه‌مند به کشتی نیز حضور داشتند.

«جهان‌ پهلوان تختی» واژه‌ای که فرسوده نشدتصویری دیده نشده از برگه تعیین وضعیت خدمت سربازی تختی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S33,3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مراسم عزاداری خیابانی در سوگ امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم از صبح امروز در ارومیه برگزار شد.

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی عزاداری با چوب (شاخسی) نیز توسط هیئتی دیگر با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند