Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@16:00:32 GMT

اگر ترامپ علیه حکومت است با مشکل مواجهیم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۳۲۶۸

اگر ترامپ علیه حکومت است با مشکل مواجهیم

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، اظهارات نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با سی‌بی‌اس ساندی مورنینگ در حالی مطرح می‌شود که دولت فدرال برای سومین هفته پیاپی همچنان گرفتار تعطیلی است.

پلوسی گفت: اگر رئیس‌جمهوری آمریکا علیه حکومت است و اهمیتی نمی‌دهد که آیا نیازهای مردم رفع می‌شود یا کارکنان دولت حقوق می‌گیرند یا اینکه ما یک گفت‌وگوی مشروع داریم، بنابراین ما یک مشکل داریم و باید آن را با مردم آمریکا در میان بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ و قانونگذاران جمهوری‌خواه بر سر درخواست پنج میلیارد دلاری رئیس‌جمهوری آمریکا در تامین هزینه ساخت دیواری در مرز با مکزیک اختلاف دارند. نشانه‌های اندکی از پیشرفت طرفین برای حصول توافق و خروج از تعطیلی دیده می‌شود. ترامپ هم تاکید دارد لایحه‌ای را که شامل تامین هزینه ساخت این دیوار نشود، امضا نمی‌کند. دموکرات‌ها هم این هزینه را قبول نمی‌کنند.  

رئیس‌جمهوری آمریکا هفته گذشته در جریان دیدار با گروهی از قانونگذاران تهدید کرد در صورت لزوم دولت‌ را ماه‌ها و حتی سال‌ها تعطیل نگه می‌دارد. نانسی پلوسی در این مصاحبه گفت، هدف از این جلسه بازگشایی دولت بود اما ترامپ تمایلی به این کار نشان نداد. او افزود: برداشتی که از رئیس‌جمهوری داشتیم این بود که او نه تنها مایل به تداوم تعطیلی و ساخت دیوار بود بلکه دلش می‌خواهد تا کنگره را هم منحل کند تا تنها صدایی که شنیده می‌شود، صدای خودش باشد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها

نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی ان ان» نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین این کشور نسبت به جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید، از حمایت تعداد بیشتری از رای دهندگان برخوردار است.

بنابر گزارش آر تی، بر اساس این نظرسنجی که از ۱۸ تا ۲۳ آوریل انجام شد و شامل ۹۶۷ رأی دهنده ثبت نام شده بود، با ضریب خطای آماری ۳.۸ درصد، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان از ترامپ حمایت کردند و در عین حال، ۴۳ درصد از پاسخ دهندگان از بایدن حمایت کردند.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار شود و رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور فعلی دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه هستند.

هر دو نامزد قبلاً تعداد کافی رای را از انتخابات مقدماتی دریافت کرده اند تا نامزدی احزاب خود را تضمین کنند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

پیش از این مارینا هاید، ستون نویس روزنامه گاردین در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نامزد‌های آن به این نکته اشاره می‌کند که دو نامزد اصلی یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن هر دو مسن هستند و در همین حال، یکی تقریبا مرتکب کودتا شده و دیگری از مشکلات حافظه رنج می‌برد. مسئله‌ای که انتخاب را برای رای‌دهندگان آمریکایی دشوار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد