Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@08:52:08 GMT

پلیسی که مانع از زمین خوردن پیرزن از روی پله برقی شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۳۵۹۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ویدیویی از یک پلیس که مانع از زمین خوردن یک پیرزن از روی پله برقی می‌شود را مشاهده می‌کنید.

حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز و بی آبرویی زن یک کشیش توسط 4 مرد نقابدار! اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! پدرم وقتی من، همسرم و نامادریم را در آن وضیعت دید شوکه شد قتل ناموسی فرح و معشوقه اش در تخت خواب/ او شوهر داشت دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم زنی برای پیدا کردن قاتل دخترش جایزه میلیاردی تعیین کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بلایی که کامیار و روزبه بر سر خانم مدیر 30 ساله آوردند / ناگفته های تلخ یک عروس زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس زن تهرانی به خاطر هزینه درمانش دست به کار کثیفی زد ! اعدام نشدن حمید صفت خواننده معروف در دستان 9 پزشک سرشناس خانم دکتر آزاده سجادیه و شوهر پزشکش به 30 سال زندان محکوم شدند / مافیای جراحی زیبایی در اصفهان لو رفت گفتگوی تکاندهنده با 2 قاتل تهرانی که همخانه بودند ! + عکس این مرد به مدت 14 سال هر روز از یک زن خواستگاری کرد + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: زمین پله برقی خوردن فیلم پیرزن عکس فیلم مرد دستگیر قتل زن تهران جوان دختر دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟

ماه شنبه هشتم اردیبهشت از مقابل ستاره آنتارس عبور می‌کند و غیبت ماه ایجاد می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ماه شنبه -هشتم اردیبهشت- از مقابل سیاره آنتارس (آلفا اسکورپی) عبور می‌کند و یک غیبت ماه ایجاد می‌کند که از آسیا و آفریقا قابل مشاهده است، این غیبت فقط در بخشی از جهان مشخص است، زیرا ماه آنقدر به زمین نزدیک است که موقعیت آن در آسمان تا دو درجه در سراسر جهان متفاوت است. متأسفانه این پدیده از اصفهان قابل رصد نیست.

اختفای ماه فقط از بخش کوچکی از سطح زمین قابل مشاهده است؛ از آنجایی که ماه بسیار نزدیک‌تر از دیگر اجرام آسمانی به زمین است، موقعیت دقیق آن در آسمان با توجه به موقعیت دقیق افراد در زمین، به دلیل اختلاف منظر بزرگ آن متفاوت است.

پدیده غیبت قمری آنتارس از اصفهان قابل مشاهده است، به طوری که غیبت ماه از ساعت ۲۲:۳۳ در جنوب شرقی آسمان در ارتفاع ۱۱.۳ درجه آغاز می‌‏شود و ظهور مجدد آن حدود ساعت ۲۳:۰۰ در ارتفاع ۱۵.۴ درجه است؛ در این زمان ماه شش روزه است و ۹۲ درصد روشنایی دارد.

کد خبر 748217

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو