Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه ششمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام جمعه ۲۱ دی ۹۷ برگزار می‌شود. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه ششمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، فرهنگستان هنر و موسسه صبا، جمعه 21 دی ساعت 17 در فرهنگستان هنر واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره 1552 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ششمین دوره از جشنواره بین المللی عکس خیام، 13409 قطعه عکس از هنرمندان 50 کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید و در مجموع 1600 دلار جایزه نقدی به همراه نشان جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد. همچنین به منظور نکوداشت فعالیت‌های حکیم خیام در زمینه نجوم، مدال طلای خیام به بهترین عکس با موضوع نجوم اهدا خواهد شد.

پیش از مراسم اهدای جوایز، کارگاه آموزشی با موضوع «خوانش عکس و داوری بین‌المللی» با حضور «ریکاردو بوسی»، رئیس فیاپ از ایتالیا؛ «فردی ون گیلبرگن»، معاون فیاپ از بلژیک و «علی سامعی»، نماینده فیاپ در ایران، در فرهنگستان هنر برگزار می شود.

اسامی عکاسان راه‌یافته به سیزدهمین جشنواره عکس «دوربین.نت» اعلام شد

 

جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی با هدف ارتقای سطح عکاسی، گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم خیام، توسط نماینده فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ)؛ کلوپ عکس فوکوس - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» - برگزار می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه آثار برتر ششمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام، 21 تا 27 دی جاری از ساعت 10 تا 18 برای بازدید عموم علاقه‎مندان در نگارخانه خیال موسسه صبا و فرهنگستان هنر دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ این جشنواره دو روز با میزبانیِ دشت مغان در شهرستان بیله سوار میزبان طوایف عشایر از مناطق مختلف داخل و خارج از کشور بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل