Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:18:15 GMT

رونمایی از نمایشگر ۸۸ اینچی OLED 8K با اسپیکر داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۴۶۱۸

رونمایی از نمایشگر ۸۸ اینچی OLED 8K با اسپیکر داخلی

رونمایی از یک تلویزیون اولد(OLED) ۸۸ اینچی با قابلیت تصویر نمایش با کیفیت ۸K نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ای امسال هم در نمایشگاه محصولات فناوری CES حضور پررنگی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت ال‌جی باز هم در آغاز نمایشگاه CES چشم‌ها را به خود خیره کرده است. این شرکت در اولین روز شروع نمایشگاه CES ۲۰۱۹ اقدام به رونمایی از دو تلویزیون جدید خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار نمایشگاه CES بدون رونمایی از تلویزیون‌های عجیب و غریب ال‌جی نمایشگاه نمی‌شود. این شرکت امسال هم به این رویه خود ادامه داده است.

برای شروع، شاهد ارتقای چشمگیر تکنولوژی صفحه نمایش Crystal Sound هستیم که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود. نسخه جدید یک نمایشگر ۸۸ اینچی با صفحه نمایش OLED و کیفیت نمایش ۸K است که دارای پنل تولید صدای ۳.۲.۲ کانال دالبی اتمز(Dolby Atmos) در خود است.

بنابراین با وجود این تلویزیون، شما نه تنها شاهد نمایش تصاویر با وضوح بسیار بالا خواهید بود، بلکه دیگر نیازی به خرید سینماهای خانگی برای دریافت صدای خوب نیز نیست.

این شرکت همچنین یک تلویزیون دیگر برای طرفداران نمایش‌های سریع معرفی کرد. صفحه نمایش ۶۵ اینچی اولد با کیفیت نمایش ۸K و قابلیت سریع‌ترین پاسخ تصویر در حد ۳.۵ میلی‌ثانیه رونمایی شد.

ال‌جی این تلویزیون را برای فیلم‌های اکشن و تصاویر ورزشی ایده آل می‌داند، اگر چه باید برای بازی نیز ایده آل باشد.

همچنین چند نوآوری جالب دیگر در انتظار رونمایی هستند. از جمله آنها می‌توان به یک OLED شفاف ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش ۲۷ اینچی Neo Art که به شما یک مانیتور قابل حمل با پشتیبانی از درگاه USB-C می‌دهد، نمایشگر Oxide ۲۷ اینچی با کیفیت ۴K و فقط ۰.۱۱ اینچ ضخامت از همه طرف و صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی ۴K که برای لپ‌تاپ‌های با مصرف برق ۲.۸ وات ایده آل است، اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ال جی نمایشگاه CES 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!