Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@18:37:07 GMT

سه سارق لوازم داخل خودرو در تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۵۱۰۹

رکنا: رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی، با اشاره به دستگیری سه سارق خودرو در جنوب تهران، گفت: این سارقان در طرح مهار که از سوی پلیس به اجرا درآمد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرگرد رضا اسلام نژاد در این باره اظهار داشت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی و کنتزل خودرو‌های مسروقه در محدوده استحفاظی خود بودند مشخصات مخدوش شده یک خودروی سواری توجه آن‌ها را جلب کرده و برای بررسی مشخصات آن را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این خودرو مسروقه است و مدتی پیش از محدوده غرب تهران به سرقت رفته است که بلافاصله طرح مهار از سوی ماموران به اجرا درآمد و خودروی مذکور متوقف و راننده و ۲ سرنشین همراه وی دستگیر و به کلانتری ۱۷۱ منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده از متهمان مشخص شد که این خودرو را روز گذشته از محدوده غرب تهران به سرقت برده اند و سعی داشته اند با اوراق کردن آن، قطعات مسروقه را به مالخران اموال مسروقه بفروشند که دستگیر شده اند. به این ترتیب، خودرو برای شناسایی مالکش به پارکینگ منتقل شده و هر سه متهم این پرونده پس از تکمیل اطلاعات برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز و بی آبرویی زن یک کشیش توسط 4 مرد نقابدار! اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! پدرم وقتی من، همسرم و نامادریم را در آن وضیعت دید شوکه شد دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم زنی برای پیدا کردن قاتل دخترش جایزه میلیاردی تعیین کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بلایی که کامیار و روزبه بر سر خانم مدیر 30 ساله آوردند / ناگفته های تلخ یک عروس زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم مردم دزد مترو را در مقابل پلیس لخت کردند !+فیلم انتشار اولین عکس از کفتار تهران / او به دختران رحم نمی کرد +عکس بدون پوشش ناگفته های جدال تکاوران دریایی ایران با آتش‌ سانچی / آب دریا در کنار کشتی می جوشید ! + عکس گفتگوی تکاندهنده با 2 قاتل تهرانی که همخانه بودند ! + عکس تعقیب و گریز مرگبار پلیس مشهد با متهم فراری / آیا این مامور دادگاهی می شود؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس سرقت اخبار حوادث سارق تهران دستگیر رئیس لوازم داخل خودرو عکس فیلم مرد دستگیر زن قتل تهران دختر دانش آموز جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

سردار علی مویدی، رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: ابزار و الزامات کافی برای رصد کردن نوع ماموریت و نوع خطا و کم‌کاری همکاران وجود دارد.

او با بیان اینکه در مجموعه پلیس پیشگیری تلاش داریم تا خدمات با کیفیت بهتری انجام شود، گفت: همچنین برای زودتر به صحنه رسیدن پلیس ۱۱۰ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا باعث رضایت شهروندان هم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۳، دیجیتالی شدن کلانتری‌ها است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به کمبود کلانتری در کشور گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد، کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد